سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام خبر داد;

تسریع در ارائه خدمات با نوبت دهی اینترنتی در مراکز تعویض پلاک

سرهنگ کهزادی گفت: هدف از نوبت دهی اینترنتی مراکز تعویض پلاک، تسهیل و تسریع در ارائه خدمات به متقاضیان است.

سرهنگ ابوالفضل کهزادی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛  با اشاره به راه اندازی نوبت دهی اینترتی در مرکز تعویض پلاک ایلام از ۱۵ مهرماه گفت: به رغم اطلاع رسانی مکرر از رسانه جمعی و تاکید بر اخذ نوبت به صورت اینترنتی ، هنوز برخی از مراجعان بدون نوبت قبلی و یا با گرفتن نوبت ناقص به مرکز تعویض پلاک مراجعه می‌کنند.

او با تاکید بر اینکه ارائه هر نوع خدمات به مراجعان ، منوط به داشتن نوبت اینترنتی است ، بیان کرد: از شهروندان خواستاریم دقیقا نوع خدمات خود را برابر آیتم‌های مندرج در سایت راهور ۱۲۰ مشخص کرده و براساس زمان ابلاغی به این مرکز مراجعه کنند.

رئیس پلیس راهور استان ایلام افزود: چنانچه متقاضیان به دنبال تعویض پلاک هستند صرفا بایستی گزینه نقل و انتقال را انتخاب کنند و در غیر اینصورت امکان تعویض پلاک و ارائه خدمات وجود ندارد.

او با بیان اینکه متاسفانه برخی افراد بدون توجه به ساعت تعیین شده در نوبت دهی اینترنتی زودتر از موعد در مراکز تعویض پلاک مراجعه کرده و باعث ایجاد تجمع می‌شوند، گفت: به شهروندان توصیه می‌کنیم به منظور قطع بیماری کرونا و رعایت حقوق شهروندی فقط در ساعتی که نوبت دارند به مراکز تعویض پلاک مراجعه کنند.

کهزادی بیان کرد: ارائه خدمات خارج از تاریخ و ساعت انتخابی توسط فرد متقاضی به هنگام ثبت نام اولیه به دلیل سیستمی بودن غیر ممکن است و افراد می‌بایست تنها ۵ دقیقه زودتر از زمان تعیین شده در مراکز تعویض پلاک حضور یابند.

او به الزامی بودن اصل مدارک هویتی متعامیل (خریدار و فروشنده) و اسناد وسیله نقلیه اشاره کرد و افزود: علاوه بر مدراک فوق ، همراه داشتن معاینه فنی خودرو برای خودرو‌های شخصی که ۴ سال و خودرو‌های عمومی و سنگین که ۱ سال از تاریخ ساخت آن‌ها سپری شده است الزامی می‌باشد.

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.