سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون سیاسی-اجتماعی استاندار خوزستان:

بازسازی اتوبوس‌های فرسوده در اهواز اقدامی جهادی است

حسین زاده گفت: بازسازی اتوبوس‌های فرسوده در اهواز اقدامی جهادی است و از تلاش متولیان امر تشکر می‌کنم.

علی حسین حسین زاده معاون سیاسی-اجتماعی استاندار خوزستان در حاشیه بازدید از کارگاه بازسازی اتوبوس‌های فرسوده سازمان اتوبوسرانی اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با حرکت‌های جهادی می‌توان ظرفیت‌های موجود در سطح استان و این کلانشهر را فعال کرد.

او افزود: علیرغم تحریم‌های ظالمانه و تحمیل مشکلات از سوی دشمنان قسم خورده ایران اسلامی، اما جوانان و مسئولان تلاشگر در استان خوزستان نشان دادند که اقدامات جهادی می‌توانند کار‌های بزرگی انجام دهند.

حسین زاده بیان داشت: با توجه به اینکه بیش از ۶۰ دستگاه اتوبوس در سطح اهواز نیاز به بازسازی و تعمیر داشتند، هم اکنون بیش از ۲۵ دستگاه آن به ناوگان حمل و نقل عمومی شهری اضافه شده و عملیات تعمیر و بازسازی مابقی در حال انجام است و بزودی به ناوگان جابجایی مسافران درون شهری ملحق می‌شوند.

این مقام مسئول راه اندازی کارگاه بازسازی اتوبوس‌های فرسوده در اهواز را یکی از اقدامات جهادی و الگویی از فعال کردن ظرفیت‌های استان دانست و اظهار کرد: از تلاش‌های کورش سبزعلی مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی اهواز و همه همکاران و کارکنان که در شرایط سخت آب و هوایی و شیوع ویروس کرونا زحمات فراوانی بر دوش دارند، تشکر می‌کنم و تلاش کرده با تامین اعتبارات و رفع مشکلات عملیات بازسازی را سرعت دهیم تا کمبود اتوبوس در این کلانشهر جبران شود.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.