سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آقازاده خبرداد:

کمک‌های بیمارستانی به شهرستان دلیجان

استاندارمرکزی از اختصاص کمک‌های مالی و تجهیزات بیمارستانی به شهرستان دلیجان خبر داد.

سید علی آقازاده استاندار مرکزی در حاشیه جلسه مشترک ستاد مدیریت و مقابله با بیماری کرونای استان مرکزی و شهرستان دلیجان که در شهر دلیجان برگزارشد  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، از اختصاص کمک‌های مالی و تجهیزات بیمارستانی به شهرستان دلیجان خبر داد.

آقازاده با اشاره به تخصیص یک میلیارد تومان اعتبار جهت تکمیل بخش بیماران کرونایی بیمارستان امام صادق شهر دلیجان افزود: این کمک‌ها شامل ۴۰تخت بیمارستانی، کمک رسانی درمانگاه تامین اجتماعی به بخش بهداشت ودرمان شهرستان تحویل سه دستگاه ونتیلاتور به بیمارستان امام صادق ع تاسه روزآینده است.

او همچنین از اختصاص ۲۰۰ میلیون تومان به منظور تامین دارو‌های موردنیاز بیمارستان امام صادق در جلسه جلسه مشترک ستاد مدیریت و مقابله با بیماری کرونای استان مرکزی و شهرستان دلیجان خبر داد.

حجت الاسلام سلیمی نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی هم دراین جلسه گفت: اقدامات خوبی برای مدیریت بحران کرونا در دلیجان صورت گرفته است.

حجت الاسلام سلیمی افزود: تخصیص ۲۵ میلیاردریال ازاعتبارات ویژه وزارت بهداشت برای شهرستان دلیجان به منظورتوسعه وتجهیز بیمارستان امام صادق وتخصیص دستگاه سی تی اسکن باهزینه خیرین از این جمله است.

نماینده دلیجان ومحلات، تامین دارو مورد نیاز بیمارستان و راه اندازی
قرارگاه نیرو‌های جهادی در دلیجان و پرداخت معوقات کادر درمان به منظور ایجاد انگیزه و افزایش ساعات فعالیت درمانگاه نراق را خواستار شد.

دکترجمالیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی هم با اشاره به کاهش شیب ابتلا به کرونا دردلیجان اظهارامیدواری کرد به زودی با تدابیر انجام گرفته وضعیت فوق بحرانی دلیجان مرتفع شود.

استاندارمرکزی در ادامه سفر به دلیجان از طرح توسعه بیمارستان امام صادق بازدید کرد.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.