سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جزییات تصادف نمایندگان مجلس و مسئولان منطقه آزاد در چابهار

سخنگوی اورژانس کشور از وقوع تصادف زنجیره‌ای در پلیس راه چابهار و سانحه برای خودروی حامل نمایندگان مجلس و مسئولان منطقه آزاد چابهار خبر داد.

مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: در ساعت ۱۰:۲۰ امروز در چابهار محدوده پلیس راه تصادف زنجیره ای اتفاق افتاد و یک خودرو با تویوتا و کامیون تصادف کردند.

او ادامه داد: کاروانی متشکل از نمایندگان مجلس و مسئولان منطقه ازاد چابهار که گفته می‌شود اعضای کمیسیون اقتصادی هستند. در یک خودرو جلوتر از هایس بودند که تصادف کامیون با تویوتا رخ می دهد و مسئولان منطقه آزاد چابهار دچار حادثه می شوند، در حال حاضر نمایندگان مجلس در سلامت هستند و هیچ کدام آسیب ندیدند و حتی خودرو آنها سالم است اما مسئولان منطقه آزاد چابهار که در خودرو هایس بودند مجروح شده اند.

سخنگوی اورژانس کشور گفت: در داخل تویوتا هایس ۱۰ نفر از مسئولان منطقه آزاد چابهار بودند که دچار حادثه شدند، که یک نفر در محل درمان شد و۹ نفر به بیمارستان منتقل شدند که حال  ۲ نفر از آنها وخیم است و یک نفر از مصدومان در بیمارستان فوت کرد.

سخنگوی اورژانس کشور یادآوری کرد: پنج آمبولانس از دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر به محل حادثه اعزام شد و مصدومان در حال انتقال به بیمارستان چابهار هستند.

انتهای پیام/

برچسب ها: حادثه ، اورژانس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۲:۳۴ ۰۸ آبان ۱۳۹۹
سوار پراید بودند حالشون گفتنی بود