سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری کلاهبرداران میلیاردی در خراسان شمالی

فرمانده انتظامی استان از دستگیری دو نفر کلاهبردار با ۱۰ میلیارد ریال کلاهبرداری در اسفراین خبر داد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  سردار علیرضا مظاهری  گفت: در پی اعلام شکایتی مبنی بر اینکه دو نفر به هویت نامشخص با فروش طلای تقلبی در شهرستان" اسفراین "اقدام به کلاهبرداری از وی نمودند موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

او  با اشاره به اقدامات فنی و پلیسی صورت گرفته توسط ماموران کلاهبرداران شناسایی شدند، افزود: متهمان این پرونده که دو نفر بودند، با هماهنگی قضایی یک نفر در بخش صفی آباد اسفراین در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به مقر انتظامی انتقال داده شد.

سردار مظاهری با بیان اینکه در ادامه روند رسیدگی به پرونده با توجه به متواری بودن متهم دوم در شهرستان‌های نیشابور، دماوند و استان یزد و احتمال کلاهبرداری در آن استان‌ها متصور بود، لذا اقدامات فنی و اطلاعاتی ادامه داشت که به محض ورود متهم به شهرستان اسفراین توسط ماموران پلیس آگاهی در یکی از روستا‌های توابع شهرستان در یک عملیات موفقیت آمیز دستگیر شد.

سردار مظاهری افزود : پس از دستگیری کلاهبردارن و مراجعه شکات دیگر مشخص شد کلاهبرداران از چهار نفر شاکی ۱۰ میلیارد ریال کلاهبرداری نموده اند که مراتب پس از تکمیل پرونده با دستور مقام قضایی روانه زندان شدند.

انتهای پیام/ه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.