سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش چشمگیر ورودی بیمارستان‌ها

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: با اوج گرفتن بیماری کرونا در استان یک بخش جدید ۴۰ تخته در بیمارستان امام رضا (ع) راه‌اندازی شد و در چند روز گذشته نیز یک بخش ۴۰ تخته دیگر برای پذیرش بیماران کرونایی تخلیه شده بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ بهمن روشنی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت:دانشگاه علوم پزشکی به منظور  نیاز استان به طور مرتب اقدام به راه‌اندازی بخش‌های جدید و افزایش تخت‌های بیمارستانی می‌کند باتوجه به افزایش چشمگیر ورودی بیمارستان‌ها و ظرفیت‌های محدود، از مردم استان تقاضامندیم موازین  بهداشتی را به طور جدی رعایت کنند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه به راه‌اندازی بخش جدید بیماران کرونایی در بیمارستان امام حسین (ع) سپاه پاسداران شهر کرمانشاه با ۲۷ تخت اشاره کرد و گفت: این بخش با رعایت تمام ضوابط و استاندار‌های موجود طراحی و بازسازی شده و به بخش درمان کرونا اختصاص یافته است.

روشنی اضافه کرد: ۲۵ تخت دیگر نیز برای درمان این بیماران در این بیمارستان اختصاص داده شده که ویژه زنان بوده و به چرخه ارایه خدمت اضافه شده است.

او از همکاری قابل تقدیر فرماندهی سپاه پاسداران به خصوص بهداری غرب و بخش درمانی آن تشکر کرد و گفت: خوشبختانه با هماهنگی و همکاری مستمر بین بخش‌های مختلف دانشگاهی و نظامی امیدواریم بتوانیم از این مقطع حساس سربلند عبور کنیم.

او  اظهار داشت: معاونت درمان، مدیران و همه کادر درمانی بیمارستان‌های استان به صورت شبانه‌روزی و خستگی‌ناپذیر در حال خدمت به بیماران کرونایی هستند، اما فعالیت و زحمات آن‌ها محدود بوده و مبتلا شدنشان یا خستگی مفرط از کار باعث ایجاد اختلال در روند کار می‌شود.

او از مردم استان کرمانشاه خواست با رعایت کامل اصول بهداشت فردی  به خصوص استفاده از ماسک و حضور نیافتن غیرضروری در جامعه به قطع زنجیره بیماری کرونا کمک کنند.

او اظهار امیدواری کرد با همت و سعی مردم و مسوُولان بتوانیم از این وضعیت بحرانی با حداقل عوارض عبور کنیم.

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.