سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فراهم شدن تمهیدات لازم برای دانشجویان دانشگاه پیام نور

رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان از فراهم شدن تمهیدات و تسهیلات لازم برای دانشجویان جدید در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محمد رضا جلالی رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان گفت: به جهت اینکه دانشجویان با خیال آسوده به تحصیل بپردازند وام دانشجویی یک و ۴ دهم درصد برای کل شهریه تحصیلی به مبلغ ۲۰ میلیون تومان به آن‌ها تخصیص می‌یابد و ضمنا دانشجویان عزیز می‌توانند فقط با پرداخت پنجاه در صد از شهریه ثابت ثبت نام نموده و مشغول به تحصیل شوند و ما بقی شهریه را تا زمان امتحانات با دریافت وام با کارمزد ۱/۴ درصد پرداخت نمایند.


او افزود: برای حفظ سلامت دانشجویان کلیه‌ی مراحل ثبت نام به صورت غیرحضوری می‌باشد و باید تا ۱۰ آبان ماه به سایت گلستان دانشگاه پیام نور به آدرس: (reg.pnu.ac.ir) مراجعه و مدارک مربوطه را بارگزاری نمایند.

او در خصوص گرایش داوطلبان به دانشگاه پیام نور از طریق پذیرش با سوابق تحصیلی گفت: علت در مزایا و تسهیلات دانشگاه پیام نوراست؛ دانشگاه پیام نور بزرگترین دانشگاه دولتی کشور است و این دانشگاه در رتبه بندی (isc) به عنوان با کیفیت‌ترین دانشگاه از نظر کیفیت آموزشی یست مدارک این دانشگاه از نظر اعتبار چه رسمی، چه فراگیر و بدون آزمون همه مورد تائید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است و مورد قبول سازمان‌ها و ارگان‌ها جهت استخدام می‌باشد همچنین امکان تحصیل همزمان در دو رشته نیز وجود دارد.


جلالی افزود: دارای کمترین شهریه در مقایسه با سایر دانشگاه‌های شهریه محور، امکان تقسیط شهریه و ثبت نام با پرداخت ۵۰% از کل شهریه امکان پذیر است و نداشتن دغدغه و نگرانی هزینه ایاب و ذهاب به دلیل امکان آموزش الکترونیکی، خود در انتخاب دانشگاه پیام نور موثر می‌باشد.


رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان تصریح کرد: سالانه حدود ۳۰% دانش آموختگان این دانشگاه در دانشگاه‌های معتبر دولتی کشور در مقاطع بالاتر (تحصیلات تکمیلی) جذب می‌شوند و به اذعان اساتید این دانشگاهها، دانشجویان پیام نور به لحاظ سواد و معلومات جزء بهترین و موفق‌ترین دانشجویان آنان هستند.

جلالی گفت: با توجه به اینکه دانشگاه پیام نور قبلا در آموزش مجازی تجربه داشته و حائز رتبه یک آموزش الکترونیک در کشور می‌باشد، زیر ساخت‌های دانشگاه در ایام شیوع بیماری کرونا تقویت شده و زمینه لازم برای ارائه خدمات آموزشی با کیفیت مطلوب فراهم گردیده است.


او ادامه داد:در حال حاضر این امکان در استان اصفهان از طریق سامانه LMS امکانپذیر بوده و به هشت قطب در مراکز: اصفهان، نجف آباد، زرین شهر، کاشان، آران و بیدگل، خوراسگان، شهرضا و شاهین شهر تقسیم گردیده است. آموزش الکترونیک با ظرفیت حدود ۷۰۰۰ نفر در ساعت انجام می‌شود.


رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان افزود:استفاده از این سامانه دارای ویژگی‌هایی از قبیل، ارتباط دو طرفه صوتی و تصویری، ارائه محتوای درسی با هر قالبی، نظر سنجی از دانشجویان و نیز سهولت استفاده دانشجویان و اساتید می‌باشد.


او ادامه داد: در دوران شیوع بیماری کرونا و به منظور حفظ سلامت دانشجویان، کلیه دوره‌های آموزشی و برگزاری کلاس‌های تئوری به صورت الکترونیکی بوده و آزمون‌های پایان نیمسال نیز از طریق سامانه‌های آزمون الکترونیکی به صورت آنلاین و در نهایت دقت، سلامت و امنیت خاطر دانشجویان برگزار می‌شود.


جلالی اظهار داشت: یک خبر خوب برای آن دسته از دانشجویان ورودی سال ۹۷ و قبل از سال ۹۷ که به هر دلیلی عدم مراجعه داشته و تحصیل را رها کرده اند اینکه، این عزیزان با بخشودگی شهریه و سنوات، یعنی بدون پرداخت شهریه قبلی و بدون احتساب سنوات می‌توانند به تحصیل ادامه دهند و بنابراین لازم است تا ۳۰ دی ماه سال جاری به مرکز خود مراجعه نمایند.
 
 
انتهای پیام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.