سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح مرکز فوریت‌های رسیدگی به مطالبات صاحبان صنایع در استان یزد

رئیس سازمان صمت یزد از افتتاح مرکز شبانه روزی فوریت‌های رسیدگی به مطالبات صاحبان صنایع و سرمایه‌گذاری در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمدرضا علمدار یزدی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد گفت: مرکز شبانه روزی فوریت‌های رسیدگی به مطالبات صاحبان صنایع و سرمایه‌گذاری افتتاح و راه اندازی شد.

او افزود: در این مرکز نمایندگان تمام دستگاه‏‎های مرتبط با هدف حل مشکلات تولید و طرح‏‎های سرمایه‎ گذاری به صورت شبانه روزی و در بستر سامانه الکترونیکی از هشت صبح تا ساعت ۲۰ و از ساعت ۲۰ تا هشت صبح به صورت شیفتی فعال هستند و مشکلات و تقاضای مدیران واحد‌های صنعتی را بررسی می‌کنند.

علمدار یزدی ادامه داد: قبلا یک سامانه راه اندازی شده که در واقع  این سامانه همان سامانه بهین یاب با ساز و کار جدید است که زمینه ارائه خدمات بیشتری برای متقاضیان را فراهم می کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد گفت: هر کدام از دستگاه‏‎های حوزه گردشگری، کشاورزی و صنعت و معدن نیز وظیفه دارند در دستگاه خود یک کمیته مستقل مرتبط با حل مشکلات واحد‌های تولیدی داشته باشند و موضوع‎ها را پیگیری کنند.

علمداریزدی اظهار داشت: این مرکز با توجه به سال جهش تولید و الزام توجه به اجرای دقیق ماده ۶۱ قانون الحاقی به قانون رفع موانع تولید، رقابت پذیری و ارتقای نظام مالی کشور و با هدف حل و فصل مشکلات واحد‌های تولیدی به دبیری سازمان صنعت، معدن و تجارت در محل این سازمان فعال شد.

انتهای پیام/ غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.