سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح "شبکه جدید سپاهان" در تلویزیون اینترنتی آیو

شبکه جدید سپاهان با موضوع و محوریت رویدادهای فرهنگی، اجتماعی و ورزشی باشگاه سپاهان اصفهان، در تلویزیون اینترنتی آیو راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از  روابط عمومی تلویزیون اینترنتی آیو، در شبکه جدید سپاهان قرار است تمام برنامه ها و فعالیت های فرهنگی و ورزشی باشگاه سپاهان در رشته های مختلف ورزشی از جمله فوتبال، والیبال، بسکتبال و... در رده های مختلف سنی آقایان و بانوان پخش شود.

پخش زنده مسابقات که یکی از درخواست های همیشگی طرفداران باشگاه سپاهان بود از جمله بخش های مهم و ویژه این شبکه است و از این پس طرفداران این باشگاه می توانند به راحتی مسابقات تیم مورد علاقه خودشان را به صورت زنده از تلویزیون اینترنتی آیو، تماشا کنند.

پخش آرشیو مسابقات و رویدادهای ورزشی، مستند، برنامه های تولیدی، فیلم و سریال از دیگر بخش های شبکه جدید سپاهان است.

برنامه های این شبکه جدید با مدیریت و برنامه سازی های باشگاه سپاهان بر روی پلتفرم تلویزیون اینترنتی آیو، انجام می شود.

شبکه جدید سپاهان با موضوع و محوریت رویدادهای فرهنگی، اجتماعی و ورزشی باشگاه سپاهان اصفهان پنجشنبه 2 آبان و در سالروز تاسیس این باشگاه فرهنگی و ورزشی در تلویزیون اینترنتی آیو، راه اندازی شد.

علاقه مندان و طرفداران باشگاه سپاهان از این پس می توانند با مراجعه به تارنمای تلویزیون اینترنتی آیو به نشانیwww.aionet.ir   و یا استفاده از اپلیکیشن آیو، تماشاگر برنامه های متنوع این شبکه جذاب باشند.

 

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.