سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعمال محدودیت‌های شدیدتر در شهرستان تاکستان

فرماندار شهرستان تاکستان گفت: روند ابتلا به کرونا در شهرستان تاکستان روبه افزایش است و با قرار گرفتن در وضعیت قرمز باید محدودیت ها را بیشتر کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، طاهری فرماندار شهرستان تاکستان با اشاره به افزایش آمار کرونا گفت: شهرستان تاکستان از جمله شهرستان‌های استان قزوین است که آمار ابتلا به بیماری کرونا در آن افزایش یافته است لذا باید با ایجاد محدودیت‌های بیشتر از انتشار این بیماری جلوگیری شود.

طاهری افزود: با توجه به پایان یافتن ماه صفر از مردم درخواست داریم تا مراسمات عروسی خود را حداقل به مدت 2 هفته به تاخیر انداخته و در صورت ضرورت بسیار محدود و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی انجام دهند تا شاهد کاهش انتشار ویروس باشیم.

رئیس ستاد کرونا شهرستان ضمن آرزوی آمرزش اموات از مردم خواست: برای مراسم تشییع و تدفین جمع محدودی از بستگان درجه یک متوفی شرکت کنند و همچنین چاپ آگهی ترحیم از جمله عوامل ازدحام جمعیت در مراسمات تشییع و تدفین است که با تذکرات مستمر متاسفانه مردم رعایت نمی کنند و برای برخورد با خاطیان از راه‌های قانونی استفاده خواهیم نمود.

فرماندار با تاکید بر اینکه حفظ سلامت مردم خط قرمز ماست تصریح کرد: گشت‌های نظارتی با شدت بیشتری در بازار و پاساژ‌ها فعال خواهند بود و با جدیت بیشتری نظارت خواهند کرد و در صورت کم کاری مسئولین در اجرایی نمودن مصوبات ستاد مقابله با کرونا برخورد قانونی خواهد شد.

طاهری در پایان با بیان اینکه در حال حاضر تنها راه مقابله با بیماری کرونا رعایت شیوه نامه های بهداشتی است عنوان نمود: با توجه به اینکه شهرستان در وضعیت قرمز و بحرانی بیماری قرار دارد، مردم به ویژه بازاریان ضمن استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی، همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.