سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انجام خدمات تشخیصی بیماری کرونا در ۲۱ مرکز در چهارمحال و بختیاری

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: هم اکنون در چهارمحال و بختیاری ۲۱ مرکز آماده ارائه خدمات تشخیصی به بیماران دارای علائم مشکوک به بیماری کرونا هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سید راشد جزایری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری گفت: هم اکنون ۲۱ مرکز منتخب، آماده ارائه خدمات تشخیصی به بیماران دارای علائم مشکوک به بیماری کرونا هستند.

او افزود: در هر شهرستان حداقل دو مرکز در نظر گرفته شده است که آدرس آن از طریق مراکز بهداشتی و درمانی به مردم اطلاع رسانی شده است.


بیشتر بخوانید


جزایری اضافه کرد: در مرکز استان، علاوه بر دو مرکز منتخب، کلینیک بیماری‌های حاد تنفسی جنب مرکز آموزشی و درمانی هاجر (س) راه اندازی و مشغول ارائه خدمات به هم استانیان است.

او با اشاره به گزارش و مستندات واصله از نحوه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در ناوگان حمل و نقل شهری و برون شهری اظهار داشت: ضمن تذکر و برخورد با رانندگان متخلف و درخواست از آن‌ها برای رعایت ظرفیت تعیین شده و خودداری از سوار نمودن افراد بدون ماسک، ضد عفونی مرتب اتوبوس و تاکسی، از مردم نیز درخواست می‌شود هنگام استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی رعایت نکات بهداشتی را مد نظر قرار دهند.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.