سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صادرات بیش از دو هزار تن کالای صنعتی از گناباد به کشور‌های هدف

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت گناباد گفت: دو هزار و ۲۸۰ تن کالای صنعتی در شش ماهه نخست امسال از این شهرستان به کشور‌های هدف صادر شده است.

هادی ایزدی رئیس اداره صنعت معدن و تجارت گناباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: این کالا‌های صنعتی به میزان دو هزار و ۲۸۰ تن و به ارزش تقریبی یک میلیون و ۱۰۰ هزار دلار شامل سنگ نما، فرآورده‌های لبنی، نشاسته، زعفران و پسته بسته‌بندی شده، پودرموسیر، نمک، ظروف مقوایی، پودر‌های معدنی به ۱۰ کشور هدف صادراتی است.

او افزود: میزان صادرات در سه ماهه دوم امسال نسبت به سه ماهه نخست سه و نیم برابر رشد داشته است.

بیشتر بخوانید

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گناباد ادامه داد: به منظور اجرای طرح مثلث توسعه اقتصادی به عنوان طرح ابتکاری استاندار سابق خراسان رضوی، پیگیری تکمیل ۱۳ طرح نیمه تمام صنعتی با سرمایه‌گذاری ۹ هزار و هفت میلیارد ریال و اشتغال مستقیم ۹۴۲ نفر در حوزه صنعت و معدن گناباد در دست انجام است.
 
ایزدی بیان کرد: پنج طرح از طرح های نام برده به بهره برداری رسیده و سه طرح با اعتبار ۹۳ میلیارد ریال و اشتغال زایی برای ۴۸ نفر در هفته دولت مورد بهره برداری قرار گرفت و دو طرح آرا سیلیس و شرکت سفید گوشت پرند نیز با سرمایه گذاری ۶۰۰ میلیارد ریال در چند ماه آینده به بهره برداری می‌رسد.

انتهای پیام// ح. ت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.