سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه نورآباد: انسجام مسئولان برای تقابل با کرونا ضروری است

امام جمعه نورآباد گفت: مسئولان باید اختلافات را در میدان مبارزه با کرونا کنار بگذارند چراکه انسجام و اتحاد آنان در تقابل با شیوع این ویروس ضروری است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام یوسف خانی روز امام جمعه نورآباد گفت: باتوجه به بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع اعضای ستاد ملی مقابله با کرونا همدلی مردم و مسئولان در تقابل با بیماری کووید ۱۹بسیار مهم است.

او با تاکید بر لزوم حمایت نظام و دولت از اصناف متضرر کرونا اظهار داشت: دین اسلام تاکید ویژه‌ای بر گسترش فرهنگ بهداشت عمومی در جامعه دارد بنابراین رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی مقابله با ویروس برای همه مردم لازم و ضروری است.

امام جمعه نورآباد با بیان اینکه آموزه‌های دین اسلام ضامن سلامت و سعادت جامعه انسانی است ادامه داد: هیچ فردی حق ندارد سلامت مردم را به خطر بیندازد چراکه رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی یک وظیفه عمومی و همگانی است که باید با جدیت دنبال شود.

حجت الاسلام خانی گفت: با توجه به وضعیت قرمز دلفان باید با افرادی که شیوه نامه ‌های بهداشتی کرونا را رعایت نمی‌کنند برخورد جدی و قانونی صورت گیرد تا هرچه زودتر از موج سوم شیوع این ویروس عبور کنیم.

 

انتهای پیام/پ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.