سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محمودزاده در تذکر شفاهی مطرح کرد؛

انتقاد از نبود تجهیزات و دستگاه اکسیژن‌ساز برای کادر درمان و بیماران کرونایی

نماینده مهاباد گفت: نبود امکانات و تجهیزات، کمبود آمپول ایرانی، دستگاه‌های اکسیژن ساز و سایر امکانات حفاظت شخصی، کادر درمانی و خود بیماران کرونایی را با خطر روبرو کرده است.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، جلال محمودزاده، نماینده مهاباد در مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی خطاب به رئیس جمهور گفت: از وضعیت بیماران کرونایی در بیمارستان دولتی خبر دارید؟ نبود امکانات و تجهیزات، کمبود آمپول ایرانی، دستگاه‌های اکسیژن ساز و سایر امکانات حفاظت شخصی، کادر درمانی و خود بیماران را با خطر روبرو کرده است. آیا مطابق اصل سوم قانون اساسی بهداشت و درمان رایگان نیست که بیماران کرونایی با هزینه‌های میلیونی نمی‌توانند داروی خود را تامین کنند؟

او افزود: چرا به شورای عالی بیمه دستور نمی‌دهید که هزینه درمان کرونا و داروی مورد نیاز تحت پوشش شرکت بیمه‌ای قرار بگیرد؟ برای کنترل بیماری کرونا چرا باید فقط اصناف و بازاریان را بدون حتی یک ریال کمک تحت فشار قرار دهید؟

نماینده مهاباد تصریح کرد: اصناف معیشت خود را آن هم با این مشکلات کمرشکن چگونه تامین کنند؟ چرا فقط به بازار ایران فشار می‌آورید؟ چرا بانک‌ها و بنگاه‌های مالی و شرکت‌های دولتی را تعطیل نمی‌کنید؟ آیا به جای دولت مردم باید هزینه‌های کلان را بپردازند؟ درباره بورس و بازار سرمایه، پول‌ها و نقدینگی مردم را به صورت غیر حضوری و به بهانه سرمایه گذاری جمع آوری کردید، چه شد؟ آیا ریالی به تولید و زیرساخت هدایت شد؟ چرا کاری کنیم که مردم اعتمادشان را به برنامه‌های اقتصادی دولت کاملاً از دست بدهند!

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.