سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تلاش شهرداری ها و دانشگاه های علوم پزشکی استان سمنان برای الکترونیکی نمودن خدمات

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان سمنان گفت: به طور حتم باید طرح الکترونیکی شدن خدمات در شهرداری سمنان تا پایان سال جاری به سرانجام برسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، نادر مالکی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان سمنان در جلسه کارگروه امور زیربنایی استان گفت: الکترونیکی شدن خدمات شهرداری سمنان به طور ویژه در دستور کار باشد و با تلاش مسئولان مربوط این‌کار تا پایان امسال به سرانجام برسد.

او با بیان اینکه شهرداری سمنان با الکترونیکی نمودن خدمات به اقشار مردم می‌تواند الگوی مناسب برای دیگر شهرداری‌های استان در اجرای این طرح باشد افزود: سازمان مدیریت و برنامه‌‌ریزی استان سمنان اعتباراتی برای الکترونیکی شدن خدمات شهرداری سمنان تخصیص خواهد داد و شهرداری هم از‌ محل اعتبارهای داخلی برای اجرای این طرح اعتباراتی تخصیص دهد.

مالکی با اشاره به اینکه به طور حتم باید طرح الکترونیکی شدن خدمات در شهرداری سمنان تا پایان سال جاری به سرانجام برسد تصریح کرد: در کنار شهرداری ها، دانشگاه های علوم پزشکی استان هم برای تقویت خدمات الکترونیک باید بیش از پیش تلاش کنند تا میزان مراجعه حضوری اقشار مردم در مراکز درمانی و بهداشتی به حداقل برسد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان سمنان ابراز داشت: برای بودجه سال آینده بخشی از اعتبارهای عمرانی دستگاه‌های اجرایی برای رفع مشکلات زیرساختی و توسعه الکترونیک لحاظ خواهد شد.

انتهای پیام / گ 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.