سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

نظارت پایین وزارت نفت برای مقابله با کرونا در جایگاه‌های سوخت

رئیس کانون انجمن جایگاه‌داران سوخت گفت:از زمان شیوع ویروس کرونا پک‌های بهداشتی توسط وزارت بهداشت و وزارت نفت در جایگاه‌های سوخت توزیع نشده است.

همایون صالحی رئیس کانون انجمن جایگاه‌داران سوخت در گفت‌وگو با  خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به وظایف و دستورالعمل‌های بهداشتی جدید در جایگاه های سوخت کشور گفت:با توجه به شیوع ویروس کرونا رعایت دستورالعمل های بهداشتی در جایگاه های سوخت اهمیت ویژه ای دارد زیرا در این اماکن رفت و آمد زیاد است.

او ادامه داد:متاسفانه آنچنان که باید پک‌های بهداشتی توسط وزارت بهداشت و وزارت نفت در جایگاه های سوخت توزیع نشده است.

رئیس کانون انجمن جایگاه‌داران سوخت تصریح کرد:پمپ‌بنزین‌ها به دلیل تردد زیاد افراد و مراجعات مکرر یکی از مراکز انتقال و گسترش کرونا به شمار می‌آیند، بنابراین در تلاش هستیم تا زنجیره انتقال کرونا را در این مراکز با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی قطع کنیم.


بیشتر بخوانید


او گفت:از زمان شیوع کرونا تا امروز اقلام بهداشتی به صورت رایگان و یا در مقابل پرداخت وجه در اختیار جایگاه داران سوخت قرار نگرفته است.

صالحی گفت: اپراتورها در جایگاه های سوخت موظف هستند در زمان سوختگیری از ماسک و دستکش استفاده کنند اما متاسفانه این قوانین در برخی از جایگاه‌ها رعایت نمی شود.

رئیس کانون انجمن جایگاه‌داران سوخت گفت:در جایگاه های محدودی دستورالعمل های بهداشتی رعایت می شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.