سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتقال قلیان‌ها از کافه به حیاط منازل

با ممنوع شدن فعالیت کافه‌ها قلیان سرا‌ها به حیاط منازل منتقل شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، دکتر حمیدرضا مبشری رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان رامسر با بیان اینکه در کنترل، مهار و جمع آوری اپیدمی باید همه ارگان‌ها و مردم کمک کنند گفت: متاسفانه عده‌ای با انتقال قلیان‌ها از کافه‌ها به حیاط‌ها و باغات شخصی، در محوطه شخصی اقدام به ارائه قلیان به مشتریان می‌کنند که برای برخورد با اینگونه تهدیدکنندگان سلامت نیازمند احکام قضایی هستیم.

او از تداوم ممنوعیت برگزاری مراسم و جشن در تالار‌ها و باغات خبر داد و گفت: بر تالار‌ها نظارت وجود دارد و در صورت تخلف اقدامات قانونی انجام می‌شود، اما ما ضابط قضایی نیستیم که بتوانیم وارد باغات شویم و جلوی برگزاری مراسم‌ها را بگیریم به همین دلیل از سیستم انتظامی و قضایی انتظار همکاری بیشتری داریم.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان رامسر گفت: پمپ بنزین‌ها، سیستم حمل و نقل، نانوایی‌ها و همچنین مسافران در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ضعیف عمل می ‌کنند.

دکتر حمیدرضا مبشری افزود: شبکه بهداشت و درمان به تنهایی نمیتواند با امکانات، منابع و نیروی محدود برای مهار کرونا برنامه ریزی، شناسایی، پیشگیری، درمان، ابلاغ، اجرا و نظارت کند.

انتهای پیام /س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.