سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اشتغال بیش از ۶۰ هزار نفر با مشارکت ستاد فرمان امام در گیلان

تفاهم نامه اجرای بیش از ۱۰ هزار طرح با اشتغال بیش از ۶۰ هزار نفر بین ستاد اجرایی فرمان امام و استانداری گیلان امضاء شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، جلسه کارگروه اقتصاد مقاومتی استان گیلان عصر دیروز با موضوع امضاء تفاهم نامه اجرای بیش از ۱۰ هزار طرح اقتصادی، عمرانی، زیربنایی، حمایتی، اجتماعی و بهداشتی با مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و استانداری گیلان برگزار شد.

در این جلسه تفاهم نامه اجرای بیش از ۱۰ هزار طرح با اعتباری بالغ بر ۲۵ هزار میلیارد ریال با اشتغال افزون بر ۶۰ هزار نفر با مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و استانداری گیلان به امضای محمد مخبر دزفولی و ارسلان زارع رسید.

ارسلان زارع، استاندار گیلان با تأکید بر اهمیت تقویت سرمایه گذاری داخلی و بروز رسانی اطلس سرمایه گذاری در استان گفت: باید عوامل چالش زا در مسیر رونق کسب و کار، شناسایی و موانع این مسیر، برطرف شود و سازمان‌های مربوطه نیز در این خصوص پایش مستمر داشته باشند.

او با قدردانی از اقدامات انجام شده توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان، امضاء این تفاهم نامه را مهمترین برنامه و دستور کار جلسه ذکر کرد و افزود: اقتصاد مقاومتی به عنوان راهبرد توسعه کشور از سوی رهبر معظم انقلاب تعیین و ابلاغ شده و دولت نیز متناسب با این راهبرد، برنامه ریزی‌های لازم را انجام داده است.

استاندار گیلان با بیان اینکه شغل‌هایی که از طریق این تفاهم نامه ایجاد می‌شوند، پایدار هستند، تصریح کرد: باید بکوشیم پروژه‌های ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در این استان با جدیت به بهره برداری برسد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.