سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشکلات پارک بازسازی آبادان

شهردار آبادان از اقداماتی که جهت ساماندهی مشکلات بوستان بازسازی آبادان توسط شهرداری انجام شده است خبرداد.

محمود رضا شیرازی شهردار آبادان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،گفت: در چندماه گذشته بسیاری از پارک های محله ای و ساحلی  شهرستان آبادان را احیا کردیم.

او ادامه داد: همه ی اموال پارک بازسازی آبادان از جمله پایه های تلسکوپی و پروژکتور های آن  به سرقت رفته بودند و مجددا ما پایه های تلسکوپی را دراین پارک نصب کردیم.

شیرازی افزود:بوستان بازسازی آبادان دو ساختمان و مسجد دارد که در اختیار شهرداری آبادان نیستند و ما کارگروهی تشکیل دادیم و به سازمان منطقه آزاد اروند اعلام کردیم که موزه ی معاصر آبادان را مجدد بازسازی کند زیرا متاسفانه تمام بنا توسط سارقان تخریب شده است و احیای آن هزینه ی سنگینی دارد اما مورد موافقت قرارنگرفت.

شهردار آبادان بیان کرد: جهت حل مشکلات این بوستان نشستی با شهردار منطقه یک و معاون خدمات شهری برگزار کردیم  که موظف شدند  دفتر فضای سبز منطقه یک را در انتهای پارک بازسازی مستقرکنند.

این مقام مسئول درپایان عنوان کرد:باید تکلیف ساختمان های بوستان بازسازی مشخص شود ودادستان آبادان در حال پیگیری پرونده افرادی است که باعث شدند این پارک به چنین مشکلاتی دچار شود و امیدوارم نتیجه بخش باشد و مشکلات  این پارک به زودی حل شوند.

انتهای پیام/ م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.