سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قدردانی فرماندار اسلام اباد غرب از اصناف در اجرای تعطیلی بازار

‍ فرماندار اسلام اباد غرب گفت: همکاری مردم در تعطیلی نشان از بالندگی فرهنگی و درک بالای مردم دارد.

 به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ ح‍یدری فرماندار اسلام اباد غرب گفت:  اجرای طرح تعطیلی یک هفتگی ۴۳ شهرستان در کشور آغاز شده است و اسلام آبادغرب در زمره این شهرستان‌ها قرار دارد با اطلاع رسانی که انجام شد همه نتیجه آن را درهمکاری مردم بویژه کسبه وبازاریان  شهر اسلام ابادغرب مشاهده کردند و این همکاری نشان ازبالندگی فرهنگی مردم دارد.

او گفت: ویروس کرونا با رویکرد‌های مختلفی که ازخود نشان می دهد به یک تهدید جدی برای سلامتی انسان‌ها تبدیل شده است. انتشار این ویروس مرموز و مرگ آفرین در جامعه بشری و جولان آن تابه امروزجان افرادزیادی راستانده وبا موجودیت خود در متن اجتماع، هر روز بر تعداد قربانیان می‌افزاید.

حیدری افزود: مقامات کشورعزیزمان ایران با اراده وعزم جدی خود و تاکیدات مقام معظم رهبری درصدد هستند تا با تدوین نظرات کارشناسی و عالمانه و اجرای دستور العمل‌های بهداشتی سلامتی مردم را پاس بدارند و از آن صیانت کنند.

او گفت: استان کرمانشاه و شهرستان‌های آن با پیروری از سیاست‌ها و برنامه‌های اجرایی جاری درکشور درمسیر حفظ سلامتی مردم قدم بر میدارند اجرای هرتعطیلی و رعایت همه دستورها توسط آحاد مردم زمینه کاهش بیماری را فراهم می سازد و لذا اعمال آن درشهرستان‌های پرخطر به همین منظور است.

حیدری گفت: حرکت فهیمانه و همراه با احساس مسئولیت آحاد شهروندان گرانسنگ شهرستان اسلام ابادغرب بالاخص اصناف و کسبه در همراهی برای اجرای این تعطیلی با هدف کمک به پیشگیری از کرونا، قدردان هستیم و این کرامت و بزرگی توام با غیرت را صمیمانه ارج می‌نهیم.


انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.