سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس پلیس راه استان ایلام خبر داد؛

نظارت ۲۷ دستگاه دوربین فعال ثابت ثبت تخلفات در محور‌های برون‌شهری ایلام

سرهنگ رضا همتی زاده گفت: تعداد ۲۷ دستگاه دوربین فعال ثابت ثبت تخلفات در محور‌های برون شهری استان بر سرعت خودرو‌ها نظارت می‌کنند.

سرهنگ رضا همتی زاده رئیس پلیس راه استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ با بیان اینکه تعداد ۲۷ دستگاه دوربین فعال ثابت ثبت تخلفات در محور‌های برون شهری استان بر سرعت خودرو‌ها نظارت می‌کنند ؛ اظهار داشت : سرعت غیر مجاز بیشترین سهم تصادفات در جاده‌های برون شهری استان را به خود اختصاص داده و عامل اصلی تلفات انسانی در تصادفات است.

او ادامه داد: در راه‌های برون شهری حداکثر میزان سرعت رانندگی به وسیله تابلو‌های راهنمایی و رانندگی برای راننده مشخص شده است و رانندگان باید مطیع قانون باشند.

رئیس پلیس راه استان ایلام افزود: حداکثر میزان سرعت مجاز برای وسایل نقلیه در جاده‌های برون شهری استان ایلام در روز ۹۵ کیلومتر ودر شب ۸۵ کیلومتر است و همچنین در جاده‌های فرعی در روز ۸۵ و در شب ۷۵ کیلومتر در ساعت تعیین شده است.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: ماموران پلیس راه با رانندگانی که خط قرمز پلیس را رعایت نکنند برابر قانون رفتار می‌کند.

همتی زاده در پایان گفت: رعایت سرعت مجاز و مطمئنه و رانندگی با صبر و حوصله از سوی رانندگان می‌تواند نقش موثری در پیشگیری از وقوع تصادفات جاده‌ای داشته باشد.

انتهای پیام / غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.