سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تلاش مدیران برای حل مشکلات منطقه سیاخ ‌دارنگون

فرماندار شهرستان شیراز بر لزوم پیگیری برای رفع مشکلات منطقه سیاخ ‌دارنگون به ویژه مشکلات راه و رفع نقاط حادثه خیز تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمدرضا امیری در جلسه‌ای که با هدف بررسی و رسیدگی به مسائل و مشکلات منطقه سیاخ دارنگون به ویژه مشکلات راه و رفع نقاط حادثه خیز، با حضور معتمدین محلی، شوراها، دهیاران، بخشدار مرکزی و جمعی از مدیران شهر شیراز و استان فارس برگزار شد، بر لزوم پیگیری برای رفع مشکلات این منطقه تاکید کرد.

فرماندار شیراز اعلام کرد که رشد جمعیت و تغییر سبک زندگی اهالی منطقه، توسعه کشاورزی و وجود انبوه باغ شهر‌ها منجر به رشد فزاینده ترافیک در محور شیراز به سیاخ دارنگون شده است.


بیشتر بخوانید 

 


او گفت: ایمن سازی محور، رفع نقاط حادثه‌خیز احصاء شده در بازدید‌های دوره ای، تامین اعتبارات دولتی، چهار بانده کردن و تعریض راه و بهسازی مسیر از مهمترین اولویت‌هایی بوده که از سال گذشته در دستور کار فرمانداری شیراز قرار گرفته و تخصیص اعتبارات دولتی شهرستان به مباحث راهداری و آب شرب روستایی با فاصله زیاد نسبت به سایر مباحث، خود گواه این مدعا است.

فرماندار شهرستان شیراز، مردم و معتمدین منطقه را به صبوری دعوت و ابراز امیدواری کرد که با همراهی و همدلی اهالی منطقه و با همت و پیگیری مسئولین شهر و استان، در آینده نزدیک شاهد بهبود شرایط منطقه سیاخ دارنگون و کاهش حوادث ناشی از ناایمنی محور مواصلاتی به شیراز باشیم.

برپایه این گزارش، حضور راهور در منطقه سیاخ دارنگون، مطالعه و مسیریابی راه جدید شیراز به سیاخ دارنگون توسط اداره کل راه و شهرسازی و طرح مشارکت نهاد‌های نظامی مستقر در منطقه، از دیگر مباحث شاخص مطرح شده در این نشست بود.

انتهای پیام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.