سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تولید هایما رسما متوقف شد

شرکت ایران خودرو در قالب یک بخشنامه از توقف تولید خودروی هایما خبر داد.

به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت ایران خودرو با انتشار یک بخشنامه به نمایندگی‌های خود رسما توقف تولید خودرو هایما مدل S۷ و S۵ را اعلام کرد.

در بخشنامه ایران خودرو آمده است:

با توجه به توقف تولید خودرو هایما (S۷ و S۵) و عدم واردات قطعات و تجهیزات اصلی این محصول، به دلیل تحریم‌های ظالمانه علیه کشور در حوزه خودرویی به اطلاع نمایندگان می‌رسانیم نسبت به تدبیل تعهدات باقیمانده این محصول با مدل‌های S۷ و S۵ که به نام نمایندگی مربوطه است اقدامات لازم را انجام دهند تا پس از یک دوره زمانی تعیین شده، مشمول اقدامات مقتضی از طرف سازمان شود.


بیشتر بخوانید


خودروی هایما S۷ تبدیل به دو خودروی دنیا پلاس و دنا پلاس توربو شارژ که قبلا از طریق پیامک اطلاع رسانی شده است صورت می‌گیرد و خودروی هایما S۵ تبدیل به دو خودروی پارس تیو ۵ و پارس اتوماتیک تویو ۵ خواهد شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
مجتبی
۱۸:۴۳ ۲۹ آبان ۱۳۹۹
سلام اقا من طلا سکه زنم فروختم تا تونستم یک هایما اس7 بنویسم الانم که یک سال داره از موعدش می گذره مگه ماشین چینی نیست ایران که با چین خوبه همش کالا وارد می کنه پس چرا می گن تحریم هستیم من الان فقط هایما می خوام نه چیز دیگه ای
عباس
۲۱:۴۵ ۰۷ آبان ۱۳۹۹
شرکتهای بزرگ خودرو ساز اعلام می کنند به علت تحریم امکان وارد کردن قطعه برای تولید وجود ندارد ولی شرکتهای خصوصی خودرو ساز که بیشتر آنها در کرمان مستقر هستند اقدام به وارد کردن و پیش فروش انواع مختلف خودرو چینی می کنند مدل ۲۰۲۰ خودروهای چینی را پیش فروش و تولید می کنند علت این دو گانگی چیست . چین به علت خرید نفت از ایران از پرداخت پول نفت به ایران تفره می رود وحاضر نیست قطعه برای تولید به ایران بدهد ولی محصول ساخته شده به ایران می دهد پول این وسایل ساخته شده از کجا تامین می شود .
ناشناس
۱۸:۵۷ ۰۶ آبان ۱۳۹۹
قیمت هایما شد زیر 100میلیون حالا هی برین هایما آزا بخرین.