سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پلمب ۳۱۰ واحد صنفی متخلف در چهارمحال و بختیاری

رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری، از پلمب ۳۱۰ واحد صنفی متخلف در این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سید راشد جزایری رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری گفت: از شروع بیماری کرونا تاکنون، در بازرسی‌ها از واحد‌های صنفی، ۳۱۰ واحد صنفی متخلف پلمپ شده است.

او افزود: از شروع بیماری کرونا تا کنون، حدود ۱۱۷ هزار و ۶۰۰ بازرسی و نظارت در استان صورت گرفته که در این میان ۸۹ هزار تذکر در قالب اخطار داده شده است.


بیشتر بخوانید


جزایری اضافه کرد: یک هزار و ۱۴۸ پرونده به تعزیرات ارجاع و ۱۷۹ پرونده به دادگاه ارسال شده است و در طی بازرسی‌ها تاکنون، ۳۱۰ واحد صنفی متخلف پلمپ شده است.

او ادامه داد: بازرسی‌های صورت گرفته به شکل انفرادی، تیمی و مشترک با ادارات هستند، که بازرسی‌های تیمی در غالب گروه‌های سه نفره در صبح و بعدازظهر و در تمام ایام هفته مشغول به کار هستند.

جزایری گفت: از بدو شروع کرونا اقدامات مرکز بهداشت و درمان استان به صورت آموزش، تحویل مواد گندزدا، اخطار و در صورت لزوم، پلمب واحد صنفی متخلف بوده است.

او افزود: گروه‌های شغلی آرایشگاه‌های زنانه و سالن زیبایی، سینما، استخر سرپوشیده، کتابخانه و مهدکودک جزو مشاغل پر خطر محسوب می‌شوند.

جزایری با اشاره به تمهیدات لازم برای جلوگیری از افزایش آمار ابتلا به این ویروس، اضافه کرد: آموزش اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی، جلوگیری از تجمعات، برخورد قانونی، تاکید و الزام بر استفاده از ماسک و اعمال محدودیت‌ها و در مواقع لزوم تعطیلی، از تمهیدات اندیشیده شده است.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.