سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

میراسماعیلی: ۹۰ هزار جودوکار نباید فدای یک نفر شوند

رئیس فدراسیون جودوی کشورمان در حاشیه مراسم روز جهانی جودو درباره تعلیق این رشته ورزشی توضیحاتی را ارائه کرد.

آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودوی ایران در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حاشیه مراسم روز جهانی جودو بیان کرد: نوجوانان جودوکار و نماینده خانواده ۹۰ هزار نفری جودوی ایران امروز در میدان آزادی تهران حاضر شدند تا به نوعی به تعلیق جودوی ایران اعتراض کنند.

تعلیق جودوی ایران ظالمانه است

او ادامه داد: این تعلیق هم ناعادلانه و هم ظالمانه است. امیدواریم که مسئولان فدراسیون جهانی صدای ۹۰ هزار نفر جودوکار ایران را بشنوند.

میراسماعیلی اظهار داشت: ما منتظر رای دادگاه حکمیت ورزش هستیم. امیدواریم که این دادگاه حرکت جودوکاران ایرانی را ببیند. مسئولان فدراسیون جهانی جودو باید بدانند که ۹۰ هزار جودوکار نباید فدای یک نفر شوند. ما می‌توانیم ورزشکاران خوب و با استعدادی به عرصه جهانی معرفی کنیم و امیدوارم این تعلیق هرچه زودتر رفع شود.

صحبت‌های ما با فدراسیون جهانی محرمانه است

او در خصوص مراسم آشتی کنان ایران با فدراسیون جهانی جودو گفت: این موضوع واقعا محرمانه است. صحبت‌ها و ایمیل‌هایی بین ما و فدراسیون جهانی رد و بدل شده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۳:۳۸ ۰۶ آبان ۱۳۹۹
نشد خبری از فدراسیون جودو بیرون بیاد و نکته تبلیغاتی برای میراسماعیلی نداشته باشه مثل اینکه " یکی از مهمترین بخش های مراسم، اجرای تکنیک جودو به صورت نمادین توسط رئیس فدراسیون بود!!!!!!!!
ناشناس
۱۳:۳۲ ۰۶ آبان ۱۳۹۹
میراسماعیلی مدعی شده که مذاکرات او با رییس فدراسیون جهانی محرمانه است ! چرا باید صحبت‌ها و ایمیل‌هایی بین میراسماعیلی و فدراسیون جهانی رد و بدل شده است.محرمانه باشد ؟ گفتگوهای رییس کمیته ملی المپیک و میراسماعیلی درجریان رقابتهای آسیایی ابوظبی هم محرمانه بود که رییس فدراسیون جهانی با اسنادی مدعی شد مسئولان ایرانی پذیرفته اند ورزشکاران ایرانی با جودوکاران اسراییلی مسابقه میدهند ؟!
ناشناس
۱۳:۲۹ ۰۶ آبان ۱۳۹۹
چرا باید صحبت‌ها و ایمیل‌هایی بین میراسماعیلی و فدراسیون جهانی رد و بدل شده است.محرمانه باشد ؟
ناشناس
۱۳:۲۲ ۰۶ آبان ۱۳۹۹
این عدد ۹۰ هزار جودوکار رو از کجا میاره ؟ منبع رقم رو اعلام کنه لطفا !