سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جلوگیری از ۴۱۷ مورد ساخت و سازغیرمجاز و تجاوز به حریم راه در اردبیل

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: ۴۱۷ مورد تجاوز به حریم راه و ساخت و سازغیرمجاز شناسائی، توقف و قلع و قمع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،  علی صبحی، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل در بازدید از محور نیر سراب گفت: از این میزان ۱۹۶ مورد ساخت و سازغیرمجاز شناسائی، به ۱۸۲ مورد توقف و اخطار ساخت صادر و ۳۹ مورد دیگر نیز با هماهنگی و اخذ دستور قضائی در ۷ ماه گذشته قلع و قمع شده است.

او افزود: در مدت یاد شده ۳۵۴ مورد تابلوی تبلیغاتی غیرمجاز در حریم قانونی راه توسط گشت‌های راهداری شناسائی، برخورد و قلع و قمع شد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل حفاظت و صیانت از راه و حریم آن را خط قرمز راهداری دانست و بر برخورد قاطع با متخلفان تاکید کرد.

صبحی ۱۸۶ کیلومتر اصلاح و بازسازی کانال‌های طرفین راه، ریگلاژ و تسطیح ۵۸۶ کیلومتر راه‌های شنی و حریم راه، تعمیرات ۱۸۵ دستگاه ابنیه فنی تنقیه و لایروبی، بیش از ۲۷۷ هزار مترمربع لکه گیری و رفع چاله‌های محورها، ۵ هزارو ۲۰۰ متر مکعب زهکشی و دریواسیون پل‌های بزرگ، ۵ هزارو ۶۲۵ مترمکعب شن ریزی راه‌های شنی و شانه راه‌ها و هم چنین ۶۸ هزار مترطول درزگیری راه‌های آسفالته را از دیگر اقدامات راهداران دیار سبلان در ۷ ماه گذشته دانست.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۵:۵۹ ۰۷ آبان ۱۳۹۹
آسفالت راه روستای لنج آبادم ارزوست