سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست کتابخانه مرکزی همدان:

غیر حضوری کتاب به امانت بگیرید

سرپرست کتابخانه مرکزی همدان گفت: کتابخانه مرکزی همدان در روزهای تعطیلی کتابخانه‌های عمومی به علت شیوع بیماری کرونا ، غیر حضوری خدمات می‌دهد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،طاهره فضلعلی  سرپرست کتابخانه مرکزی همدان  با بیان اینکه در شرایط کنونی برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا خانه ماندن و قطع زنجیره انسانی بهترین راهکار  است اظهار کرد: به همین علت کتابخانه عمومی مرکزی همدان شرایطی را فراهم کرده است که افراد بتوانند در خانه بمانند و به مطالعه کنند.

او افزود: درخواست رزرو کتاب، تمدید و امانت کتاب ب غیر حضوری امکان پذیر است و اعضا کتابخانه‌های می‌توانند از این شرایط استفاده کنند، حتی افرادی که هنوز عضو نشدند نیز می‌توانند پس از عضویت، کتاب امانت بگیرند.

سرپرست کتابخانه مرکزی همدان با بیان اینکه استفاده از خدمات غیر حضوری به دو شیوه ممکن است بیان کرد: افراد می‌توانند با مراجعه به http://www.samanpl.ir/ بخش جستجو و انتخاب کتابخانه مرکزی همدان درخواست خود را برای رزرو کتاب ثبت کنند و منتظر تماس کتابدار باشند تا از چگونگی دریافت کتاب خود اطلاع یابند.

فضلعلی ادامه داد: همچنین افراد می‌توانند با شماره ۳۲۶۷۲۰۱۸ داخلی ۲۶۶ تماس گرفته و درخواست خود را اعلام کنند.

او بیان کرد: برای دریافت مقاله از پایگاه نورمگز نیز با مراجعه به وبلاگ کتابخانه مرکزی به آدرس http://centrallib.blog.ir/ درخواست و ایمیل خود را ثبت کنند تا مقاله برای آن‌ها ارسال شود.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.