سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع ۱۰۳ تن کالای اساسی در اشنویه آغاز شد

فرماندار اشنویه گفت: در راستای تنظیم بازار، توزیع ۱۰۳ تن کالای اساسی شامل روغن نباتی، مرغ و شکر در سطح شهرستان با قیمت مصوب آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، عبدالسلام مام‌عزیزی فرماندار اشنویه با اشاره به توزیع ۱۰۳ تن کالای اساسی در شهرستان اشنویه اظهار داشت: این کالا‌ها شامل سه تن گوشت مرغ منجمد، ۵۰ تن روغن نباتی و۵۰ تن شکر است که کار توزیع آن در سطح این شهرستان از امروز آغاز شده است.

فرماندار اشنویه افزود: با توجه به افزایش تقاضا برای برخی اقلام کالا‌های اساسی و در راستای کنترل بازار، توزیع این مواد ضروری در دستور کار قرار گرفته که اثر محسوسی در کاهش قیمت‌ها داشته باشد.

مام عزیزی گفت: در همین راستا تصمیم گرفته شده است توزیع مرغ منجمد به میزان ۱۶ تن در این شهرستان به صورت مستمر جهت تعدیل قیمت‌ها در بازار ادامه داشته باشد.

او تاکید کرد: بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان ضمن تشدید بازرسی‌ها در کمترین زمان ممکن به گزارش‌های رسیده از تخلفات احتمالی رسیدگی می‌کنند تا مشکلی در توزیع کالا‌های اساسی در بازار ایجاد نشود.

مام‌عزیزی افزود: هیچ کمبودی در تامین نان در این شهرستان وجود ندارد و جهت ساماندهی وضعیت عرضه نان و به منظور رفاه حال شهروندان، ۳۰ تن آرد ترمیمی دیگر در نانوایی‌های این شهرستان توزیع می‌شود.

او گفت:از ابتدای امسال تاکنون و با تشدید بازرسی‌ها و اجرای طرح نظارتی پایش بازار ویژه ایام شیوع کرونا، ۲ هزار و ۶۰۰ مورد بازرسی از اصناف این شهرستان انجام شده که روند بازرسی‌ها همچنان ادامه دارد.

فرماندار اشنویه افزود: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده گرانفروشی، مراتب را به شماره تلفن‌های ۱۲۴ و ۴۴۶۳۰۵۳۵ گزارش دهند.

انتهای پیام/ن م 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.