سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طی ۶ ماهه نخست سال ۹۹ انجام شد؛

کمک ۱۵۶میلیارد تومانی مراکز نیکوکاری البرز

۲۲۵ مرکز نیکوکاری طرف تعامل با کمیته امداد امام البرز طی شش ماه نخست سال جاری رقمی معادل ۱۵۶میلیارد تومان به مددجویان تحت حمایت این نهاد و سایر آسیب دیدگان کمک کرده اند.

محمد محمدی فرد، مدیرکل کمیته امداد امام (ره) البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،با اشاره به نقش مؤثر مراکز نیکوکاری در رفع مشکلات معیشتی مددجویان و نیازمندان البرزی گفت: ارائه خدمات معیشتی در زمینه‌های مسکن، جهیزیه، درمان، اعطای سبد کالا، خدمات درمانی، اشتغال و امور فرهنگی به مددجویان و آسیب دیدگان، مهم‌ترین فعالیت‌های مراکز نیکوکاری در استان البرز را تشکیل می‌دهد.

مدیرکل کمیته امداد امام (ره) البرز بابیان این که توسعه اجتماعی و ابعاد مردمی کمیته امداد امام (ره) ازجمله مهم‌ترین اهداف و سیاست‌های این نهاد است، افزود: با افتتاح ۸۶ مرکز نیکوکاری در شش‌ماهه نخست سال جاری نهادها، دستگاه‌های دولتی و پایگاه‌های مردمی داوطلب به مشارکت در امور خیر و احسان از طریق تعامل کمیته امداد امام (ره) استان البرز شدند.

محمدی فرد در ارتباط با فعالیت مراکز نیکوکاری گفت: مراکز نیکوکاری با مسئولیت‌پذیری و مشارکت اعضای هیئت عامل در حال فعالیت بوده و به‌صورت محله محور، تخصصی و فراگیر با شناسایی افراد آسیب دیده و بهره‌گیری از ظرفیت خیرین، نیکوکاران، در جهت رفع فقر و محرومیت تلاش می‌کنند.

او افزود: استفاده از ظرفیت پزشکان، کسبه، فعالان امور عمرانی، اقتصادی و سایر صنوف در ارائه خدمات رایگان یا با تخفیف ویژه به مددجویان و آسیب دیدگان  را ازجمله فعالیت‌های مهم و اثربخش مراکز نیکوکاری دانست.

انتهای پیام / خ .ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.