سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشارکت مردم برای مقابله با شیوع کرونا لازم و ضروری است

فرماندار شهرستان سرپل‌ذهاب گفت : مشارکت مردم و همکاری آن‌ها برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به منظور مقابله با شیوع کرونا و مهار موج سوم این بیماری خطرناک لازم و ضروری است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ محبت جمالی نیا فرماندار شهرستان سرپل‌ذهاب گفت : از امروز تمامی اصناف و بازار شهرستان به استثنای مغازه‌های اغذیه فروشی، عرضه مرغ، گوشت و نانوایی‌ها تعطیل است و در بازدیدی که صورت گرفت این مهم به خوبی رعایت شده بود.

او گفت : ادارات و دستگاه‌های مختلف به غیر از ادارات خدمات رسان آب، برق، گاز و مخابرات و مراکز بهداشتی و درمانی و بیمارستانی و آزمایشگاهی در شهرستان به مدت یک هفته تعطیل است و این تصمیم توسط ستاد کرونا با توجه به نگرانی افزایش آمار مبتلایان و فوتی‌های ناشی از این بیماری اتخاذ و اجرا شده است.

نماینده عالی دولت در سرپل ذهاب افزود: از مردم، نیروی انتظامی، هلال احمر، شهرداری، فعالان اجتماعی به خصوص رسانه‌ها و سازمان‌های مردم نهاد فعال حوزه اجتماعی تقاضا می‌شود در امر فرهنگ سازی و اطلاع رسانی و آگاهی بخشی خطرات جدی کرونا مشارکت لازم داشته باشند.

جمالی نیا افزود: مردم باید به شعار در خانه ماندن جامعه عمل بپوشانند ضمن اینکه تمامی آیین‌های تجمعی و مجالس عزا شادی نیز در شهرستان سرپل ذهاب تعطیل شده است.

او گفت: وضعیت شهرستان متاسفانه پرخطر و ویروس کرونا در کمین همه افراد است از این رو تنها راه ریشه‌کنی و کاهش موارد ابتلا در خانه ماندن و رعایت فاصله اجتماعی و دستورالعمل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک است .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.