سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمریکا و صهیونیزم یک برنامه صد ساله برای خاورمیانه داشتند

استاندار کرمانشاه گفت : آمریکا و صهیونیزم یک برنامه صد ساله برای خاورمیانه داشتند که جمهوری اسلامی این برنامه را به هم ریخته و خواب دشمنان را پریشان کرده و با اقتدار در مقابل آن‌ها ایستاده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه گفت : ۴۱ سال است که دشمن به شکل‌های مختلف علیه کشور ما دسیسه‌چینی می‌کند، ولی به لطف حضور همیشگی مردم و درایت، تدبیر، تیزبینی و هوشمندی رهبر معظم انفلاب همه این فتنه‌ها نقش بر آب شده است.

او با تاکید بر خدمات گسترده نظام اسلامی به مردم در طول چهار دهه اخیر، گفت : نظام جمهوری اسلامی زیرساخت‌های روستا‌ها را به سطحی ارتقاء داده که اکنون تقاضای مردم، افزایش سرعت اینترنت است.

او با اشاره به اداره مناسب کشور در زمان تحریم و بحران کرونا، افزود: با وجود تحریم‌های اقتصادی و مشکلات مالی کشور، هزینه‌های درمان کرونا در کشور ایران بسیار ارزان‌تر از کشور‌های همسایه است.

بازوند افزود: جمهوری اسلامی از هر زمانی مقتدر و باصلابت‌تر است، زیرا مردم خواهان این تداوم انقلاب و نظام هستند و از آن با جان و دل دفاع می‌کنند و همه آماده جانفشانی هستیم .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.