سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چابك سازی خطوط تولید مجتمع فولاد سبا

مدیر عملیات مجتمع فولاد سبا از انجام چابك سازی خطوط تولید مجتمع فولاد سبا با انجام تعمیرات سالانه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان  بهمن خلیلی مدیر عملیات مجتمع فولاد سبا گفت: با توجه به اهمیت آماده به کاری تجهیزات و خطوط تولید این مجتمع، اجرای توقف سالانه در شرایط سخت بیماری کرونا پس از ۸ ماه از ۱۹ تا ۲۹ مهرماه با تلاش کارکنان واحد‌های مربوطه با موفقیت انجام شد.

او با تأکید بر اینکه این عملیات تحت نظارت و همکاری مدیریت بهداشت حرفه‌ای، ایمنی و محیط زیست فولاد مبارکه و با رعایت کامل کلیۀ شیوه‌نامه‌های بهداشتی انجام گرفت، گفت: تعمیرات فوق هیچ‌گونه حادثۀ ایمنی نداشت و خطوط تولید مجتمع فولاد سبا برای تولید مستمر و پایدار در یک سال آینده با موفقیت چابک‌سازی شد.


جواد صباغی، رئیس واحد ریخته‌گری هم در این باره گفت: همکاران پرتلاش مجتمع فولاد سبا در مدت زمانی محدود و با مهارتی مثال‌زدنی عملیات یادشده را با دقت بسیار انجام دادند. از مهم‌ترین اقدامات انجام‌شده در این زمینه می‌توان به تعویض کامل پارکینگ دامی‌بار خط، دمونتاژ، مونتاژ و تنظیم اوسیلاتور و تعویض سیلندر اوسیلاتور؛ تعویض سیلندر بالانسینگ قیچی خط شمارۀ ۲ و مهندسی معکوس آن؛ تعویض سیلندرلدل تارت خط شمارۀ ۲؛ دمونتاژ، تعمیر و مونتاژ میز‌های جداکنندۀ شمارۀ یک و دو؛ تعویض موتور اصلی قیچی شمارۀ ۲ با موتور بومی‌سازی شده اشاره کرد.
 
انتهای پیام/ی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.