سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش ۲۵ میلیارد تومانی جذب تسهیلات کمیته امداد استان سمنان

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: سال گذشته کمیته امداد استان سمنان ۷۸ میلیارد تومان تسهیلات جذب کرده بود که این رقم امسال به ۱۰۳ میلیارد تومان افزایش یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، محسن مسعودیان راد مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: در حال حاضر جدا از مستمری‌بگیران، کمیته امداد به ۴۰ هزار خانوار نیازمند به صورت موردی خدمات ارائه می‌دهد.

او از تمرکز بیشتر این نهاد حمایتی بر نقاط محروم و روستایی استان خبر داد و افزود: ۸۰ درصد جمعیت استان شهری و ۲۰ درصد آن روستایی است و این در حالی است که ۴۰ درصد خدمات اشتغال‌زایی کمیته امداد استان به سمت روستاییان و ۶۰ درصد آن به سمت مناطق شهری سوق داده شده است.

مسعودیان‌راد به موفقیت کمیته امداد استان در اشتغالزایی برای مددجویان اشاره و تصریح کرد: سال گذشته افزون بر ۲۲۰۰ اشتغال و امسال با وجود این شرایط خاص برای ایجاد بیش از ۳۰۰۰ فرصت شغلی هدفگذاری کردیم.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با تقدیر از حمایت‌های مالی از این نهاد خاطرنشان کرد: سال گذشته کمیته امداد استان سمنان ۷۸ میلیارد تومان تسهیلات جذب کرده بود که این رقم امسال به ۱۰۳ میلیارد تومان افزایش یافته است.

انتهای پیام / گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.