سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خادمان مسجد مقدس جمکران مهمان کرمانی ها

خادمان مسجد جمکران قم امروز از بیماران بیمارستان شفا کرمان عیادت کرده اند و همچنین به دیدار امام جمعه کرمان و خانواده شهدا رفته اند.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در دیدار با خادمان مسجد جمکران قم با تبریک آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج)، گفت: امیدوارم ظهور ایشان خیلی زود انجام شود تا مردم شهد شیرین امامت ایشان را بچشند.

او ادامه داد :خداوند عقل را به عنوان ظرفیت اول به انسان داده است تا بتواند خوب و بد را از هم تشخیص دهند، ظرفیت دوم خداوند کتاب هایی است که برای هدایت ما فرستاده شده اند  و ظرفیت سوم نبوت وامامت می باشد.

امام جمعه کرمان بیان کرد : امام های معصوم ما راه شهادت را انتخاب کرده اند که اوج آن واقعه کربلا است که بخاطر ارزش ها همگی شهید شده اند.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی گفت :محور امید وانتظار از آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج) آغاز شده است ودر نبود حضرت ولی عصر(عج) جانشین بحق ایشان سکان دار جهان اسلام است.

محی الدینی، مسئول دفتر نمایندگی مسجد جمکران قم در دیدار با امام جمعه کرمان با اعلام این که از استان کرمان ۸۰۰ خادم در مسجد مقدس جمکران خدمت می کنند ،گفت :اولین دفتر شهرستانی کشور در استان کرمان افتتاح شد و هرهفته ۵۰ نفر در آخر هفته ها در مسجد مقدس جمکران قم به زائران خدمت می کنند.

او افزود: یک نانوایی سال ۹۶  به همت خدام  راه اندازی شده است و روزی ۵ هزار نان در این مکان پخته می شود .

محی الدینی با اشاره به برنامه های خدام در کل نقاط کشور ، بیان کرد: امسال به دنبال شیوع ویروس کرونا  به بیمارستان شفا کرمان برای تجلیل از پرستاران رفته ایم ، همچنین دیداری داشته ایم با خانواده شهید ماشاءالله سلمانی میرزایی از شهدای حادثه غدیر که پدر وی از خادمان افتخاری مسجد جمکران بود .

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.