سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لزوم شتاب بخشیدن در تکمیل پروژه های آبخیزداری استان سمنان

معاون منابع طبیعی استان سمنان گفت: شتاب بخشیدن در تکمیل پروژه های آبخیزداری در راستای پیشبرد اهداف توسعه ای استان با مشارکت مردم و آبخیزنشینان امکان پذیر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علی اصغر جلالی معاون فنی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان گفت: با توجه به اعتبارات صندوق توسعه ملی، حضور تسهیلگران در حوزه های آبخیز دارای پروژه با هدف توسعه مشارکت و توانمندسازی جوامع محلی تاثیر گذار می باشد.

او با اشاره به مشارکت جوامع محلی افزود: تسهیلگران قبل از ورود به حوزه آبخیز باید به شناسایی اطلاعات حوزه پرداخته و نوع نگاه مردم منطقه و شیوه زندگی آن ها را بررسی کرده تا بتوانند با عملکرد مناسب تاثیرگزاری بهتری داشته باشند.

جلالی با تاکید به فعالیت های همسو و هماهنگ تسهیلگر با سایر اقدامات در حوزه آبخیز ادامه داد: مشارکت موثر جوامع محلی موجب کاهش هزینه ها و حفاظت بیشتر از عرصه های منابع طبیعی می شود.

علی اصغر جلالی معاون فنی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان تصریح کرد: شناسایی پتانسیل های بالقوه منطقه و تبدیل آن به اقدامات عملیاتی در جهت توانمندسازی مردم منطقه تاثیر گذاری بیشتری در اجرای پروژه های آموزشی و ترویجی خواهد داشت.

معاون فنی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان ابراز داشت: شتاب بخشیدن در تکمیل پروژه های آبخیزداری در راستای پیشبرد اهداف توسعه ای استان با مشارکت مردم و آبخیزنشینان امکان پذیر است.

انتهای پیام / گ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.