سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت ۵۹ میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال تسهیلات جبران خسارت‌های شیوع کرونا

فرماندار کنگاور گفت : ۵۹ میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال تسهیلات جبران خسارت‌های شیوع کرونا به واحد‌های تولیدی، اصناف و مشاغل این شهرستان پرداخت شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ فرزاد الماسی فرماندار کنگاور گفت : در راستای تصمیم دولت مبنی بر پرداخت تسهیلات حمایتی به واحد‌های آسیب دیده از کرونا، تاکنون ۷۷۵ واحد خسارت دیده با اشتغال ۸۰۶ نفر به دستگاه‌های اجرایی شهرستان مراجعه کرده و تسهیلات خود را دریافت کرده اند که کنگاور در این راستا رتبه چهارم در بین ۱۴ شهرستان استان کرمانشاه را دارد.

او گفت : تعداد ۳۶۱ پرونده دیگر با اشتغال ۴۷۳ نفر در سامانه ثبت درخواست کرده اند که در حال توزیع استانی و تعدادی نیز در دست بررسی شعبه بانک شهرستانی است.

الماسی به تعهد اشتغال این شهرستان اشاره کرد و افزود: در سال ۱۳۹۹ تعهد اشتغال کنگاور یک هزار و ۸۲۸ نفر بوده که تاکنون یک هزار و ۳۸۵ نفر یعنی بالغ بر ۷۶ درصد آن محقق شده است.

او به اجرای طرح یارانه دستمزد در کنگاور هم اشاره کرد و افزود: براساس طرح یارانه دستمزد، کارآفرینانی که از شغل اولی‌های دانشگاهی در واحد‌های خود استفاده کنند، ۳۰ درصد دستمزد نیرو‌های کارخود را به صورت یارانه دریافت می‌کنند تا هزینه‌های اشتغال برای آنان کاهش یابد.

او گفت: سهمی که برای کارآفرینان کنگاوری در نظر گرفته شده ۲۰ نفر است که ۱۸ نفر آن تاکنون محقق شده است.

فرماندار کنگاور افزود: در شرایط خاص و بحرانی به سر می‌بریم که متاسفانه تاکنون ۴۶ فوتی کرونایی در کنگاور به ثبت رسیده است.

الماسی ادامه داد: متاسفانه طی روز‌های اخیر ۸۰ درصد تست‌های کرونا استان مثبت اعلام شده که با توجه به این شرایط بحرانی استاندار کرمانشاه درخواست تعطیلی ۱۵ روزه را از ستاد ملی کرونا را داشتند که با تعطیلی یک هفته‌ای ۶ شهرستان موافقت شد .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.