سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرز تهیه آکاراژه برزیلی

در این مطلب دستورالعمل تهیه آکاراژه برزیلی آموزش داده شده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  برزیل در رژیم غذایی خود دارای تنوع فوق العاده‌ای از غذا‌های سنتی و غذا‌های غیر بومی است. با ورود پرتغالی‌ها به این سرزمین، رژیم غذایی این کشور شاهد ورود انواع غذا‌های غیر بومی و ترکیب آن با انواع غذا‌های سنتی شد. با این حال فرهنگ غذایی برزیل شاهد انواع غذا‌های رنگارنگ و خوشمزه است. در این مقاله قصد داریم تا طرز تهیه آکاراژه را به شما آموزش دهیم.

مواد لازم برای تهیه آکاراژه

لوبیا چشم بلبلی پخته شده یک و نیم پیمانه
پیاز متوسط دو عدد
روغن زیتون دو قاشق غذاخوری
پودر فلفل پاپریکا یک قاشق چای‌خوری
میگو ۵۰۰ گرم
سیر دو حبه
فلفل تند کوچک یک عدد
آرد دو قاشق غذاخوری
روغن به میزان لازم
نمک و فلفل به میزان لازم


بیشتر بخوانید


طرز تهیه آکاراژه

پیاز‌ها را به صورت ورقه‌ای خرد کرده و داخل یک تابه با کمی روغن زیتون تفت دهید تا طلایی رنگ شوند سپس کمی نمک و فلفل پاپریکا به آن اضافه کنید.

میگو‌ها را به تابه اضافه کرده و آنقدر تفت دهید تا صورتی رنگ شوند سپس مقداری نمک و فلفل به آن اضافه کنید. برای تهیه خمیر، لوبیا چشم بلبلی پخته شده را همراه پیاز و سیر خرد شده و فلفل داخل مخلوط کن ریخته و مواد را مخلوط کنید. اگر خمیر به دست آمده خیلی غلیظ بود، از یک تا دو قاشق آب یا آب مرغ برای رقیق کردن آن استفاده کنید.

آرد را اضافه کنید. دقت کنید که مقدار آرد به قدری باشد تا خمیر فرم بگیرد. خمیر را به ۱۰ قسمت تقسیم کرده و به صورت گرد در بیاورید.

در یک تابه مقداری روغن ریخته و روغن را داغ کنید تا خمیر‌ها به تابه نچسبند. خمیر‌ها را داخل روغن انداخته و خوب سرخ کنید سپس آن‌ها را داخل یک بشقاب روی دستمال کاغذی قرار دهید تا روغن اضافیشان گرفته شود. خمیر‌ها را چاک داده و داخل آن را با میگو‌ها پر کنید. سپس داخل ظرف مناسب سرو کرده و نوش جان کنید.

منبع: کتاب کاله

انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.