سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

میزان بارندگی‌ها در اردبیل به ۲۱۳ میلی‌متر رسید

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل از افزایش میزان بارندگی‌ها نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: میزان بارش‌ها در استان اردبیل به ۲۱۳ و ۷ میلی‌متر رسیده است.

سیاوش محمدی، مدیرکل هواشناسی استان اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل از بارش مناسب امسال در استان خبر داد و اظهار کرد: میانگین بارش یک سال در استان اردبیل ۲۱۳ و ۷ میلیمتر است.

او افزود: سال گذشته در این مدت ۱۷۳ و ۳ میلیمتر بارش داشتیم که خوشبختانه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است.

محمدی  به اهمیت ایجاد ایستگاه‌های هواشناسی در مسیر گردنه صائین اشاره کرد و گفت: در سطح استان اردبیل ۷۰ ایستگاه هواشناسی وجود دارد که گردنه صائین نیر یکی از محور‌های مواصلاتی مهم در استان است که تردد خودرو‌های شمالغرب کشور از این مسیر میباشد و افزایش ایستگاه‌های هواشناسی دراین مسیر بسیار الزامی است تا دقیقتر هواشناسی صورت گیرد.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل با اشاره به پیش‌بینی بارش‌ها در فصل سرمای پیش رو نیز اظهار کرد: انتظار می‌رود با پیش‌بینی‌های صورت گرفته میزان بارش‌ها در سطح استان مداوم بوده و فصل بارشی خوبی داشته باشیم.

انتهای پیام/س

برچسب ها: بارندگی ، فصل سرما
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.