سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سینما‌های کرمانشاه یک هفته تعطیل شد

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان کرمانشاه با اشاره به آخرین تصمیمات ستاد استانی مبارزه با کرونا گفت: سینما‌های کرمانشاه از روز دوشنبه پنجم آبان به مدت یک هفته تعطیل است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛محمدجواد کنجوری  گفت: براساس آمار جهانی نقش سینما در انتشار ویروس کرونا تنها ۹ صدم درصد یعنی کمتر از یک درصد است.

او ادامه داد: تمام دستورهای بهداشتی در سینما‌ها رعایت شده و سالن‌ها باوجود اعلام با نصف ظرفیت فعلی حداکثر با ۱۰ درصد ظرفیت خود فعال است.

کنجوری افزود: متاسفانه شیوع بیماری کرونا سبب تعدیل نیرو و اختلال در پرداخت حقوق پرسنل در سینما‌ها شده و بسیاری مجبور به ترک کار شده‌اند و ملزم هستند که در این شرایط گرانی و تورم، به سختی امرمعاش کنند.

او بیان کرد: در طول روز، حتی اگر ۲ سینمای کرمانشاه هر کدام پنج نفر مخاطب داشته باشند، با توجه به وجود ۵۰۰ صندلی، احتمال هیچ گونه شیوع کرونا وجود ندارد، چون فاصله بسیاری میان مخاطبان وجود دارد و از سوی دیگر با رعایت دستورهای بهداشتی و استفاده از ماسک، خطر خاصی متوجه مردم نیست.

کنجوری گفت: در استان هیچ‌گونه حمایتی از این صنف نمی‌شود و اگر این‌چنین پیش برود به زودی شاهد ورشکستگی سینما‌ها خواهیم بود.

مدیر سینما آزادی کرمانشاه در خاتمه گفت: به هرحال تابع تصمیمات و قوانین ستاد کرونا هستیم و ان شا الله به زودی این ویروس منحوس ریشه کن شده و شاهد رونق سینما‌ها باشیم.

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.