سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام:

دستورالعمل تعیین آب بهای عشایر ایلام ابلاغ شد

رستمزاد گفت: دستورالعمل تعیین آب بهای عشایر استان ایلام تهیه و به شرکت آب و فاضلاب استان ابلاغ شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ جهانگیر رستمزاد سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام در نشست بررسی مسایل و مشکلات عشایر استان ایلام بر ضرورت تامین آب شرب عشایر تاکید کرد و گفت: عشایر قشر مولد و زحمتکش جامعه هستند که نقش مهمی در تولید بخش اعظمی از فرآورده‌های لبنی و پروتئینی و همچنین صنایع دستی و گوشت قرمز دارند.

او اظهار کرد: با توجه به ابلاغ دستورالعمل تعیین آب بهای عشایر، آب و فاضلاب با همکاری امور عشایری باید بر اساس قیمت مصوب در راستای تامین آب مورد نیاز عشایر اقدام کنند.

رستمزاد از مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب و مدیرکل امور عشایری استان خواست تا با برگزاری نشستی در خصوص تعیین قیمت آب بهای عشایر و همچنین تامین به موقع آب عشایر استان به توافق برسند.

مدیرکل امور عشایری استان ایلام نیز در این نشست بیان کرد: اکنون روزانه ۷۲۰ مترمکعب آب با کمک ۱۴ دستگاه تانکر به عشایر استان آبرسانی می‌شود که در روز‌های گرم این میزان به روزانه به یک هزار و ۱۰۰ مترمکعب می‌رسد.

فرشاد یاسمی اظهار کرد: اکنون بهای هر مترمکعب آب بیش از ۱۰۰ هزار ریال توسط آب و فاضلاب اخذ می‌شود در حالی که بر اساس دستورالعمل ابلاغی این رقم شش هزار ریال است.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.