سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مجله سم شناسی و مسمومیت‌های دانشگاه علوم پزشکی اراک در جمع مجلات بین المللی

مجله سم شناسی و مسمومیت‌های دانشگاه علوم پزشکی اراک که به زبان انگلیسی چاپ می شود در جمع مجلات بین المللی قرار گرفت.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، دکتر جمالیان ، رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک و مدیرمسئول مجله سم‌شناسی و مسمومیت‌ها گفت: این مجله تخصصی سلامت که به صورت الکترونیکی و به زبان انکلیسی منتشر می‌شود به عنوان تنها مجله سم‌شناسی ایران موفق به کسب گرید بین‌المللی انتشار شد.

دکتر محمد جمالیان گفت: این مجله تخصصی که اغلب مقالات عملی آن سویه سموم و محیط زیست را دارد تنها مرجع انتشار تخصصی یافته‌های مسمومیت کشور است که به مرحله اعتبار علمی بین المللی و درج در فهرست اسکوپوس رسیده است.

وی توضیح داد: در این فصلنامه علمی و تخصصی مقالات و نتایج یافته‌های بالینی و سم‌شناسی پایه نیز منتشر می‌شود و در اختیار علاقه‌مندان و متخصصان قرار دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک و مدیرمسئول مجله سم شناسی و مسمومیت‌ها بیان کرد: این نشریه به صورت مکتوب فعالیت خود را از سال ۸۴ در دانشگاه علوم پزشکی اراک اغاز کرد و از ۶ سال قبل الکترونیکی شد.

دکتر جمالیان گفت: مسئولیت تیم تحریریه و سردبیری این نشریه تخصصی با «حسن صلحی» یکی از سم‌شناسان مطرح کشور و استان مرکزی است و مقالات منتشر شده در آن از نظر کیفیت علمی، محتوا و سوژه و کاربردی بودن در سطح عالی قرار دارد و به عنوان یکی از منابع پر مراجع متخصصان در سطح بین‌المللی است.

یکم تا هفتم آبان ماه در تقویم سلامت ایران به عنوان هفته پیشگیری و اطلاع رسانی مسمومیت‌ها نامگذاری شده است.

انتهای پیام / الف

برچسب ها: پزشکی ، مجله
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.