سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انجام تست آمادگی جسمانی از داوران کرمانی

تست آمادگی جسمانی داورانِ کرمانی حاضر در لیگ های فوتسال و فوتبال کشور با حضور مسئولان فوتبالی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، تست آمادگی جسمانی داورانِ کرمانی حاضر در لیگ‌های فوتسال و فوتبال کشور با حضور قاسم واحدی ممتحنِ منصوب شده از سوی فدراسیون فوتبال، برگزار شد.

این تست از ۴ داور کرمانی حاضر در لیگ برتر فوتسال کشور، گرفته شد.

امیرمختار رودساز، روح‌ا... مطهری، مهدی طاهری و منصور قربانی داورانی بودند که در سالن شهرداری کرمان تست آمادگی جسمانی را با موفقیت پشت سر گذاشتند و توانستند آیتم‌های طراحی شده برای این تست را پاس کنند.

علیرضا کهوری رئیس کمیته داوران، اسد فاریابی مسئول داوران فوتسال کمیته داوران، اکبر حبیب‌پور و علی جلالی از اعضای کمیته داوران هیئت فوتبال استان کرمان در محل انجام این تست حاضر بودند.

تست آمادگی جسمانی داورانِ کرمانی لیگ‌های برتر، یک و دو فوتبال کشور نیز، برگزار شد. این تست از ۱۲ داور کرمانی حاضر در لیگ برتر، یک و فوتبال کشور، گرفته شد.

سید رضا مهدوی، حسام ملامحمدی، معین ایزدی و احسان اکبری ۴ داور و امیررضا آشورماهانی، احد سلطانی، صالح عرب‌آبادی، وحید امیری، حسین سعیدنیا، احسان حسن‌زاده، روح الله تیموری و محمدنجمی‌زاده نیز ۸ کمک‌داوری بودند که در ورزشگاه شهیدباهنر کرمان تست آمادگی جسمانی را انجام دادند.

محسن اسدی دیگر داور استان، نتوانست در این تست شرکت کند و در آینده این تست، از وی، گرفته خواهد شد.

محسن سلاجقه سرپرست، علیرضا دادگر دبیر، علیرضا کهوری رئیس کمیته داوران، عرفان امیرخسروی رئیس کمیته‌های فرهنگی و روابط‌عمومی و برخی اعضای کمیته داوران هیئت فوتبال استان کرمان در محل انجام این تست حاضر بودند.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.