سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استمرار آلودگی هوا در مناطق مرکزی و صنعتی اصفهان

کارشناس اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان از استمرار آلودگی هوا در مناطق مرکزی و صنعتی استان اصفهان در هفته جاری خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،آسیه آقایی کارشناس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان، اظهار با اشاره به تداوم جوی پایدار در سطح استان اصفهان، اظهار کرد: غبار صبحگاهی و افزایش غلظت آلاینده‌ها پدیده غالب مناطق مرکزی و صنعتی به ویژه کلانشهر اصفهان در روز‌های آینده است و کیفیت هوا در این مناطق در وضعیت ناسالم قرار می‌گیرد.

او با بیان اینکه امروز آسمان بسیاری از مناطق صاف و گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود، افزود: پدیده جوی خاصی در هفته جاری نخواهیم داشت و سکون هوا و افزایش غلظت آلاینده‌ها در روز‌های پیش رو ادامه خواهد یافت.

کارشناس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی ندارد، گفت: بیشینه و کمینه دما در کلانشهر اصفهان در این مدت بین ۲۶ و هفت درجه سانتی‌گراد بالای صفر در نوسان است.

آقایی اضافه کرد: چوپانان با دمای ۲۶ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای یک درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.