سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر بهداشت:

نمی‌توان کرونا را با خواهش کنترل کرد

نمکی گفت: در هیچ جای دنیا نمی‌توان بیماری همه‌گیر مانند کرونا را با خواهش و توصیه کنترل کرد.

به گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، صبح امروز، جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا در حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد.

در این جلسه سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تشکر از حمایت‌های بی‌بدیل و دلگرم‌کننده رهبر انقلاب اسلامی و زحمات کلیه مسئولان و جهاد کادر درمان برای مقابله با کرونا، اظهار کرد: نیمی از تخت‌های آی‌سی‌یو بیمارستان ها را به بیماران کرونایی اختصاص دادیم اما هیچ بیمار غیر کروناییِ نیازمندِ تخت آی‌سی‌یو را نیز معطل نگذاشتیم.

وزیر بهداشت افزود: در هیچ جای دنیا نمی‌توان بیماری همه‌گیر مانند کرونا را با خواهش و توصیه کنترل کرد، باید با اِعمال ضوابط و تشدید محدودیت‌های قانونی، این بیماری را مهار کنیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۱:۴۴ ۰۴ آبان ۱۳۹۹
خواهشا فوق العاده ویژه رو بدهند اقای نمکی
روي ديگر كرونا
۱۹:۳۶ ۰۳ آبان ۱۳۹۹
برخي از داروها قادر نيستند سمي شدن كبد و كليه و ريه و گوارش را خنثي كنند از مواد شيميايي در محيط خانه و محل كار پرهيز كنيد شوينده هاي قوي قاتل جان انسانها و محيط زيست هستند گياهان و جانوران در مقابل شوينده ها و پاك كننده ها كه اغلب از كشور چين وارد ميشوند استاندارد لازم را ندارند و براي سلامتي انسان مضر هستند افشانه ها و خوش بو كننده هاي شيميايي و ادكلن هاي غير بهداشتي باعث اختلال سيستم عصبي و بويايي ميشوند كه براي درگير شدن اعضاي بدن با آنها فقط كافيست آنها را بو يا استنشاق كنيد .