سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام پیشتاز صادرات و واردات کالا‌های حوزه آی سی تی/ دومین پرواز باری در فرودگاه پیام به زمین نشست

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام گفت: فرودگاه پیام شریان اصلی صادرات و واردات کالا‌های مرتبط با حوزه آی. تی و آی سی تی کشور شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، نادر ثناگو مطلق، مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام با اشاره به رشد زیرساخت‌ها برای استقرار هر چه بیشتر شرکت‌های مرتبط با حوزه آی تی و آی سی تی در این منطقه گفت: اقدامات انجام شده موجب شده تا امروز پیام تبدیل به شریان اصلی صادرات و واردات کالا‌های مرتبط با حوزه آی تی و آی سی تی در کشور باشد.

او افزود: با توجه به ظرفیت پیام در بخش حمل و نقل بار هوایی یکی از برنامه‌های اصلی این بوده تا از این پتانسیل برای صادرات و واردات کالا‌ها به خصوص در حوزه آی تی و آی سی تی و فناوری‌های نوین بهره برد.

ثناگو مطلق گفت: به همین منظور و با از سرگیری پرواز‌های کارگو خارجی که مدتی به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل شده بودند، دومین پرواز ۷۴۷ ایران ایر عصر جمعه یکم آبان در فرودگاه پیام به زمین نشست.

او با اشاره به تداوم پرواز‌های کارگو خارجی از پیام افزود: این پرواز از مبدا امارات متحده عربی و شامل لوازم الکترونیکی مرتبط با حوزه آی. تی و آی سی تی به وزن ۶۰ تن است.

انتهای پیام/د.خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.