سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مرگ ۱۱ نفر بیماران کرونایی طی ۲۴ ساعت گذشته در همدان

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا همدان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۱ نفر بیماران کرونایی در همدان جان خود را از دست دادند.

محمد طاهری سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان در گفت و گو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،با بیان اینکه وضعیت ۳۱ بیمار کرونایی در استان همدان وخیم گزارش شده ، اعلام کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۷۷ مورد مثبت جدید کرونا و مرگ ۱۱ نفر در همدان به ثبت رسیده است.

او با اشاره به وضعیت استان همدان در ایام شیوع کروناویروس بیان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد موارد قطعی مثبت ابتلا به کروناویروس در استان همدان به ۵۹۰۵ مورد رسیده که ۴۶۱۱ مورد بهبود یافته و ۷۹۷ نفر جان خود را بر اثر این بیماری از دست دادند.
این مسئول ادامه داد: از زمان شیوع کرونا تاکنون در شهرستان همدان ۲۳۵۷ نفر، اسدآباد ۱۴۸ نفر، بهار ۳۷۱ نفر، تویسرکان ۳۳۷ نفر، رزن و درگزین ۲۹۹ نفر، فامنین ۹۰ نفر، کبودراهنگ ۳۷۶ نفر، ملایر ۱۱۳۰ مورد، نهاوند ۶۲۸ نفر و خارج از استان ۱۶۹ نفر به کرونا مبتلا شده اند.

طاهری با اشاره به آخرین وضعیت بیماری در استاناظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌ها با علائم تنفسی مشکوک به کرونا ۵۱۱ نفر بوده که از این تعداد ۱۷۵ نفر در بخش عادی و ۱۷ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده اند و حال ۳۱ نفر وخیم گزارش شده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا همدان در پایان به مردم توصیه کرد که موج سوم کرونا را جدی بگیرند و هم اکنون پیشگیری را آغاز کنند همچنین استفاده از ماسک و عدم شرکت در تجمعات یک مسئولیت اجتماعی محسوب می‌شود.
انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.