سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شناسایی پنج هزار و ۷۱۸ انبار ارزاق بخش خصوصی در چهارمحال و بختیاری

پنج هزار و ۷۱۸ انبار ارزاق بخش خصوصی در چهارمحال و بختیاری شناسایی شده است که از این تعداد چهار هزار و ۹۲۴ انبار پُر تراکش و فعال است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سجاد رستمی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: پنج هزار و ۷۱۸ انبار ارزاق بخش خصوصی در این استان شناسایی شده است که از این تعداد چهار هزار و ۹۲۴ انبار پُر تراکش و فعال است.

او افزود: امسال هم ۷۷۶ انبار جدید در این استان شناسایی شد، که این تعداد انبار در راستای طرح مکلف شدن انبارداران در ثبت ورود کالا‌ها و اطلاعات آن‌ها در سامانه جامع انبار‌ها با رویکرد رصد و کنترل عرضه و تقاضا شناسایی شده است.


بیشتر بخوانید


رستمی با بیان اینکه نگهداری کالا‌ها در انبار‌های ثبت نشده و بدون شناسنامه تخلف است و با آن برخورد می‌شود اضافه کرد: انبار‌ها کم بار و بی‌بار نیز در سامانه این سازمان ثبت و به صورت الکترونیکی قابل رصد است.

او ادامه داد: بازرسان این اداره نظارتی با رصد روزانه انبار‌های ثبت شده و فعال در استان میزان ورود و خروج کالا و پیگیری یا امتناع از فروش کالا را رصد و پایش می‌کنند.

رستمی با تاکید بر اینکه این سامانه از بروز احتکار و یا قاچاق کالا در انبار‌ها جلوگیری می‌کند گفت: در سامانه جامع انبار‌ها دو شاخص رصد و پایش انبار‌ها و همچنین رسید و صدور حواله مورد بررسی قرار می‌گیرد.

او با تاکید بر اینکه بازرسی و نظارت بر واحد‌های صنفی و همچنین انبار‌ها و واحد‌های نگهداری کالا در استان به صورت مشترک با دستگاه‌های اجرایی دیگر و همچنین اتاق اصناف و یا بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت انجام می‌شود تاکید کرد: ۷۰ درصد انبار‌های استان خاص اصناف و عمده‌فروشان، خرده فروشان، شرکت‌های پخش و صنف انبارداران و مابقی انبار‌ها خاص صنعت، ادارات و بخش کشاورزی است.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.