سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بلاتکلیفی تانکرهای سوخت در مرز کرمانشاه به کجا رسید؟

فرماندار قصرشیرین درباره بلاتکلیفی تانکرهای عراقی توضیحاتی ارائه داد.

تاتار فرماندار قصرشیرین در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ گفت: کسی که بلاتکلیفی تانکر‌های سوخت را در فضای مجازی منتشر کرده خبر اشتباهی مخابره کرده است و اخبار مربوط به صادرات گوجه و بلاتکلیفی تانکر‌ها به شدتی که عنوان شده، صحت ندارد.

تاتار افزود: صحبت‌های مدیرکل گمرک کرمانشاه نیز درباره بلاتکلیفی تانکرهای سوخت در مرزهای کرمانشاه، آن گونه که عنوان شده صحت ندارد.

او افزود: کلیپی که در فضای مجازی با عنوان بلاتکلیفی ۳۰۰ تا ۴۰۰ تانکر سوخت عراقی به مدت ۴۰ روز منتشر شده، صحت ندارد و بیش از ۵۰ ماشین در مرز نیست.

تاتار ادامه داد: طبیعی است روزانه گمرک کرمانشاه فراخوان می‌دهد و حدود ۵۰ تا ۱۰۰ ماشین براساس نیاز طرف عراقی یک شب در صف می‌ماند و روز بعد بار را خالی می‌کند، اما چند روزی است که طرف عراقی در مرز ناهماهنگ است، چون می‌خواهند بدون هزینه بار تخلیه شود مثلا ۵۰ درصد بار در مرز و ۵۰ درصد دیگر در جا‌هایی که نیاز است مانند سلیمانیه و... تخلیه شود.

او افزود: در کل باید ۵۰ درصد بار در مرز و ۵۰ درصد دیگر در مقصد تخلیه شود که راننده‌های ایرانی می‌گویند برای ما رفتن به آن جا هزینه بر است.

تاتار گفت: با نماینده‌های گمرک و پایانه مرزی، موضوع در دست بررسی است.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.