سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دیدار فرماندار مسجدسلیمان با فرمانده انتظامی

به مناسبت هفته ناجا فرماندار مسجد سلیمان و هیئت همراه با فرمانده انتظامی شهرستان دیدار کردند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به مناسبت هفته ناجا پاکدل فرماندار مسجدسلیمان و هیئت همراه با حضور در ستاد انتظامی با فرمانده انتظامی شهرستان دیدار کردند که فرماندار با تبریک هفته نیروی انتظامی از زحمات بی دریغ کارکنان فرمانده انتظامی شهرستان تقدیر و تشکر کرد.

پاکدل با اشاره به تلاش شبانه روزی ماموران نیروی انتظامی در برقراری امنیت گفت: پلیس با زحمات شبانه روزی بدون هیچ چشم داشتی امنیت را در جامعه برقرار کرده و برابر فرمایش مقام معظم رهبری مد ظله العالی به معنای واقعی کلمه، مجاهدان فی سبیل الله هستند.

او بیان داشت: امنیت، زیربنایی‌ترین مقوله در فرآیند توسعه در دنیای امروز است و تعامل و همکاری همه جانبه نیروی انتظامی منجر به برقراری امنیت و توسعه پایدار در جامعه می‌شود و امنیت مطلوب در سطح شهرستان را مرهون زحمات شبانه روزی مجموعه نیروی انتظامی این شهرستان هستیم.

سرهنگ علی حسینی فرمانده انتظامی مسجدسلیمان گفت: تلاش برای تامین و حفظ نظم و امنیت جامعه از افتخارات نیروی انتظامی است و کارکنان نیروی انتظامی با وجود همه سختی‌ها، کار می‌کنند و همواره با آمادگی کامل، تمام توان خود را برای تامین امنیت به کار می‌گیرد.

در پایان با اهدای لوح از سوی فرماندار مسجد سلیمان از فرمانده انتظامی شهرستان تجلیل شد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.