سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح مرکز فوریت‌های بررسی مشکلات واحد‌های تولیدی و سرمایه گذاری در اردبیل

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: مرکز شبانه روزی فوریت‌های بررسی مشکلات واحد‌های تولیدی و سرمایه گذاری استان اردبیل افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رامین صادقی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از افتتاح مرکز شبانه روزی فوریت‌های بررسی مشکلات واحد‌های تولیدی خبر داد و گفت: پیگیری فوری مسایل و مشکلات واحد‌های تولیدی از اهم اهداف راه اندازی این مرکز می‌باشد.

او افزود: این مرکز با تاکید مقام معظم رهبری و رئیس جمهور در طول سال‌های اخیر با دستور وزیر صنعت، معدن و تجارت اجرایی شده و پشتوانه قانونی آن نیز در ماده ۶۱ قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر وجود دارد که تشکیل شده و بایستی به مشکلات واحد‌های تولیدی در کوتاه‌ترین زمان ممکن رسیدگی و تصمیمات لازم را جهت رفع آن‌ها اتخاذ نماید.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل تصریح کرد: این مرکز در صورت اهتمام جدی دستگاه‌های عضو، می‌تواند به مهم‌ترین عامل تحقق شعار سال یعنی جهش تولید، از طریق حل و فصل مشکلات و رفع موانع از پیش پای واحد‌های تولیدی در حوزه‌های صنعتی و سرمایه گذاری مبدل شود.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.